دیجیتال مارکتینگ

چگونه یک کمپین بازاریابی بهتر با بروشور اجرا کنیم

طراحی بروشور در کمپین تبلیغاتی

5/5 - (2 امتیاز)

تقریبا بیشتر مدیران تجاری در جهان به این معتقدند که بهبود تجربه مشتری آنها را از رقبای خود متمایز می‌کند. جذب مشتریان بالقوه یک نکته بسیار مهم است، اما توجه داشته باشید که مردم بسیار محتاط هستند، به خصوص در بازاریابی آنلاین که چند سالی بیشتر نیست در ایران جا افتاده است. به همین دلیل است که شرکت‌ها، چه حضور آنلاین داشته باشند و چه نداشته باشند، باید بروشورها و سایر اشکال مختلف را به مشتریان بالقوه ارائه دهند. هنگام طراحی یک کمپین بازاریابی آفلاین ایجاد بروشور فروش، استفاده از تصاویر جذاب با کیفیت، دانستن نیاز مشتری و ارائه راه‌های مختلف برای عضویت در شبکه‌های اجتماعی هر کسب و کار می‌تواند به شما در دریافت پاسخ خوب کمک کند. در ادامه نحوه ایجاد یک کمپین موثر به کمک بروشور‌ها توضیح داده شده است.

طراحی بروشور آنلاین

۱- تحقیقات بازار انجام دهید

قبل از تهیه بروشور برای کمپین تبلیغاتی خود مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که در خصوص بازار هدف خود تحقیقاتی را انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند که برای همان طیف مخاطبین بروشوری را تهیه کنید که در لحظه دیدن آن به سرعت جذب شده و اقدام برای هدف شما انجام دهند که این هدف می‌تواند هر چیزی باشد.

مطالب پیشنهادی :
استند تبلیغاتی چیست؟ نکات مهم برای طراحی استند تبلیغاتی

۲- پرسونای مخاطبین خود را مشخص کنید

پیدا کردن پرسونای مخاطبین هدف به شما این کمک را می‌کند که علایق مخاطبین خود را شناخته و بر اساس خواسته‌ها و علایق آنها پیشنهاداتی را روی بروشور کمپین بازاریابی خود به آنها ارائه کنید. این پرسونا دقیقا به شما می‌گوید که تاثیرگذاری بروشور شما تا چه اندازه خواهد بود.

۳- سبک‌ طراحی باید مطابق با سلیقه مخاطبین باشد

در طراحی هر مورد گرافیک سبک‌های مختلفی داریم که باید با توجه به افراد جامعه هدف خود آن را تعیین می‌کنیم. اولین قدم در ایجاد طرح بروشور، در نظر گرفتن شکل، اندازه، متوسط ​​و چین‌های آن است که این مورد هم باز به سبک طراحی شما نسبت به سلیقه مخاطب‌تان است. همه این ویژگی‌های بروشور به سبک طراحی انتخابی شما و نحوه ترکیب متن، تصاویر و سایر عناصر انتخاب می‌شوند.

چندین روش طراحی را می‌توان در طراحی بروشور نیز استفاده کرد، از جمله طراحی‌های رنگی، تایپوگرافی بسیار شیک و طراحی با تصاویر ساده که از متداول‌ترین سبک‌های طراحی بروشور است. تکنیک های طراحی بروشور مدرن و مد روز برای کمپین‌های بازاریابی که همیشه عالی به نظر می‌رسند عبارتند از:

  • استفاده خلاقانه از فضای سفید
  • یک طراحی زیبا که تایپوگرافی ساده و تصاویر عالی را با عناصر خیره کننده ترکیب می‌کند.
  • زیبایی شناسی مینیمال با استفاده از فضای سفید زیاد
  • طراحی با درجه رنگ بالا، از جمله خاتمه رنگ‌های مختلف در هر چین بروشور
  • استفاده از تایپوگرافی بزرگ، که حروف را به عنصر کلیدی طراحی تبدیل می‌کند.
  • استفاده از اشکال هندسی در حین طراحی بروشور
مطالب پیشنهادی :
📹 ویدیو مارکتینگ چیست؟

قیمت طراحی بروشور

۴- با توجه به تحقیقات بازار برای مخاطب جذاب باشید

اگر تحقیقات بازار خود را به صورت کامل انجام داده‌اید دیگر وقت آن رسیده است که با سخنان و حرف‌هایی که در بروشور خودر بیان می‌کنید کاملا جذاب باشید تا مخاطب بتواند به راحتی با کسب و کار شما ارتباط گرفته و جذب هدفی که تعیین کرده‌اید شود. جذابیت بصری، جذابیت در بیان اهداف، جذابیت‌های مارکتینگی، جذابیت در عناصر و المان‌های استفاده شده می‌تواند مخاطب را به سمت شما بکشاند.

۵- به جای اطلاعات اضافی روی نقاط مهم تمرکز کنید

در یک بروشور برای بازاریابی می‌توان هزاران هزار سخت و المان طراحی اضافه کرد. اما مهم این است که شما کوتاه و مختصر از هدفی که دارید صحبت کرده و علاقه‌مندان را به هدف خود برسانید. اضافه‌گویی و دادن اطلاعات طولانی و گزاف می‌تواند مخاطب را از هدف اصلی انحراف داده و دور جذب شدن به کسب و کار شما را خط بکشد. تمرکز خود را روی دادن اطلاعات درست و کوتاه قرار دهید تا بهترین نتیجه را در بروشور خود بگیرید.

۶- کانال ها و روش های توزیع را عاقلانه انتخاب کنید

بعد از طراحی بروشور برای کمپین بازاریابی ‌تان سعی کنید بهترین فضاها و روش‌ها را برای توزیع بروشور بین مخاطبین خود داشته باشید. هزاران روش اینترنتی و حضوری وجود دارد که مخاطبین شما در آنها همیشه حاضر هستند. دقت داشته باشید که با بودجه مناسب می‌توان آنهایی که تاثیرگذاری بالاتری دارند را انتخاب کرد تا بتوان حداکثر نتیجه را از آن گرفت.

۷- درک بروشور را برای مخاطب ساده کنید

طراحی بروشور باید به گونه‌ای باشد که مخاطب در یک نگاه آن را درک کرده و جذب آن شود زیرا در دنیای مارکتینگ زمان زیادی برای جذب مخاطب وجود ندارد، برای این امر باید از فونت‌ها و حروفی که واضح و خوانا هستند استفاده کرد و در کنار آن تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کرد تا بهترین خروجی عاید طراحی شود.

مطالب پیشنهادی :
کمپین تبلیغاتی چیست و انواع آن

در کنار این نکات اهمیت دارد که اطلاعات کاملی را به مخاطب خود از جمله ساعات کار مجموعه، آدرس کامل، جزئیات تماس از راه‌های مختلف، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی، نقشه‌های کسب و کار، رویدادهای شما و کدهای QR برسانید تا بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کرده و جزئی از اهداف سازمانی شما باشند.

 

در این مقاله پروکلیک سعی کردیم شما را با یکی از ابزار های بازاریابی آفلاین آشنا کنیم، امیدواریم با خواندن آن اطلاعات کافی را به دست آورده باشید. برای استفاده از تبلیغات آنلاین پکیج دیجیتال مارکتینگ ما یکی از بهترین گزینه هاست.

‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دکمه بازگشت به بالا