سئو
موضوعات داغ

ویژه: اشتراک سایت ahrefs رایگان شد

آموزش کامل ساخت اکانت رایگان Ahrefs free

5/5 - (25 امتیاز)

اکانت رایگان Ahrefs چیست؟

Ahrefs ابزاری برای چک کردن بک لینک ها است.

ابزار Ahrefs چگونه کار می کند؟

Ahrefs از یک نرم افزار بسیار پیشرفته ی کرال برای باز آفرینی نحوه ای که موتور های جستجوگر وب سایت ها را می بینند استفاده می کند. این قابلیت به نرم افزار و به کاربران این اجازه را می دهد که شبکه ی پیچیده ی لینک های ورودی را ببینند. علاوه بر این، این ابزار تحلیلی از محتوای صفحات را نیز به شما می دهد، محتوا را بر اساس محبوبیت رتبه بندی می کند و انواع مختلف داده ها را دسته بندی کرده و گزارشی از آن ها را آماده می کند.

 

سایت سئو ahrefs

پارامتر DR چیست؟

DR یا Domain Rating یکی از پارامترهای ابزار Ahrefs برای تعیین میزان قدرت دامنه هایی است که به شما لینک داده اند.

پارامتر UR چیست؟

UR یا URL Rating پارامتر دیگری است که برای تعیین میزان قدرت صفحاتی که به شما لینک داده اند استفاده میشود.

نحوه دریافت اشتراک رایگان سایت ahrefs :

 برای دریافت اشتراک رایگان ahrefs به این صورت، برا یساخت حساب کاربری سایت ahrefs روی لینک کلیک کنید، یک دسترسی search console به سایت ahrefs بدهید و یا به صورت دستی تائید رو انجام بدهید، بعد از اتمام مراحل و ثبت نام می‌توانید به صورت رایگان از ابزارهای زیر استفاده کنید :

  1. لیست بک لینک های ahrefs
  2. بررسی تکنیکال سایت
  3. رتبه serp
  4. تولید محتوا سئو شده
  5. دیجیتال مارکتینگ
  6. و …
مطالب پیشنهادی :
تولید کلمات کلیدی با Ahrefs (کاملا رایگان)

با رایگان شدن خدمات سایت ahrefs میتوانید از ابزار ahrefs backlink checker و Site Explorer  به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.


هزینه ی ابزار Ahrefs چقدر است؟

در میان ابزار های آنالیز سئو، Ahrefs بی شک جزو ارزان ترین ها نیست. بسته های کاربری در این وب سایت از مبلغ ۹۹ دلار برای یک ماه شروع می شوند که این مبلغ بالایی است. با این وجود، ویژگی های بسیار زیادی در این ابزار وجود دارد که به شما امکان مشاهده، آنالیز و کپی کردن استراتژی های به کار رفته در سایت ها ی بزرگ را می دهد و رنک گرفتن در گوگل را برای شما بسیار آسان می کند.  به همین دلیل، پرداخت هزینه برای این ابزار ارزش خودش را دارد و نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. اگر در مورد سئوی سایت خود جدی هستید، این ابزار بی شک برای شما گزینه ی مناسبی است.

امّا اگر هنوز مطمئن نیستید که این ابزار آنچه شما نیاز دارید است، می توانید از نسخه ی آزمایشی دو هفته ای آن استفاده کنید تا قبل از سرمایه گذاری بر روی آن بتوانید آن را امتحان کنید. اغلب افرادی که از این ابزار استفاده کرده اند به سرعت به کاربردی بودن آن پی برده اند.


ویژگی های Ahrefs برای تحلیل رقبا و بهبود سئو سایت

ابزار Ahrefs از ربات ها و ایندکس های متعلق به خودش برای تحلیل وب سایت ها استفاده می کند. بر اساس آنچه خود این وب سایت ادعا می کند، ایندکس این وب سایت شامل یک تریلیون وب سایت می شود. علاوه بر این، این ایندکس هر ۳۰ دقیقه بروز رسانی می شود و اطلاعات تازه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مطالب پیشنهادی :
سئو سایت وردپرس از شروع تا پایان

این وب سایت دارای دیتا بیسی حاوی حدود ۴۵ میلیون کلمات کلیدی از ۹ کشور مختلف است. ابزار هایی که با داشتن اشتراک در اختیار شما قرار می گیرد شامل موارد زیر می شود:

  • تحلیل رقبا (Competitive Analysis)
  • تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research)
  • تحلیل بک لینک ها (Backlink Research)
  • بررسی محتوا (Content Research)
  • بررسی رنک (Rank Tracking)
  • نظارت و بررسی وب (Web Monitroing)
  • خدمات سئو سایت

 

دریافت مشاوره رایگان ثبت سفارش سئو

 

سوالات متداول اشتراک رایگان سایت Ahrefs

ابزار ahref یکی از ابزارها و سرویس های آنلاینی است که با وجود تحول تکنیک های سئو سایت در چند سال اخیر، به قدرت خود باقی مانده است. برای قرار گرفتن در رتبه ی یک گوگل نه تنها متود ها، بلکه ابزار ها نیز بسیار تغییر کرده اند. امروزه کیفیت کار شما می تواند بیشتر از کمیت کار مهم باشد و این مساله باعث شده است که بسیاری از ابزار های سئو که در گذشته استفاده می شدند از رده خارج شوند.
Ahrefs از یک نرم افزار بسیار پیشرفته ی کرال برای باز آفرینی نحوه ای که موتور های جستجوگر وب سایت ها را می بینند استفاده می کند. این قابلیت به نرم افزار و به کاربران این اجازه را می دهد که شبکه ی پیچیده ی لینک های ورودی را ببینند. علاوه بر این، این ابزار تحلیلی از محتوای صفحات را نیز به شما می دهد، محتوا را بر اساس محبوبیت رتبه بندی می کند و انواع مختلف داده ها را دسته بندی کرده و گزارشی از آن ها را آماده می کند.
برای دریافت رایگان حساب کاربری سایت ahrefs وارد لینک شوید و یک دسترسی search console به سایت بدید و یا به صورت دستی این کار و انجام بدید بعد به صورت رایگان از ابزار آن استفاده کنید
در میان ابزار های آنالیز سئو، Ahrefs بی شک جزو ارزان ترین ها نیست. بسته های کاربری در این وب سایت از مبلغ ۹۹ دلار برای یک ماه شروع می شوند که این مبلغ بالایی است. با این وجود، ویژگی های بسیار زیادی در این ابزار وجود دارد که به شما امکان مشاهده، آنالیز و کپی کردن استراتژی های به کار رفته در سایت ها ی بزرگ را می دهد و رنک گرفتن در گوگل را برای شما بسیار آسان می کند. به همین دلیل، پرداخت هزینه برای این ابزار ارزش خودش را دارد و نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. اگر در مورد سئوی سایت خود جدی هستید، این ابزار بی شک برای شما گزینه ی مناسبی است
ابزار Ahrefs از ربات ها و ایندکس های متعلق به خودش برای تحلیل وب سایت ها استفاده می کند. بر اساس آنچه خود این وب سایت ادعا می کند، ایندکس این وب سایت شامل یک تریلیون وب سایت می شود. علاوه بر این، این ایندکس هر ۳۰ دقیقه بروز رسانی می شود و اطلاعات تازه در اختیار کاربران قرار می گیرد.
برای خرید اکانت های اشتراکی سایت باید هزینه بالایی رو پرداخت کنید ولی با این ترفند می توانید تمام امکانات سایت shrefs رو به صورت رایگان داشته باشید.
مطالب پیشنهادی :
سئو سایت خبری، فواید و هزینه های آن 📰

 

نویسنده : شاهین سوری

‫5/5 ‫(1 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا