اخبار

“وزیر ارتباطات” اینترنت رایگان دائمی برای ۳ دهک پایین جامعه از امروز ارائه شده

بسته اینترنت رایگان دائمی

5/5 - (2 امتیاز)

وزیر ارتباطات از ارائه بسته اینترنت رایگان دائمی برای سه دهک درآمدی پایین جامعه خبر داد و گفت این بسته برای کسانی است که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت می‌کنند.

«عیسی زارع پور» در حاشیه جلسه امروز دولت از تحقق وعده اینترنت برای اقشار کم درآمد که چندی پیش درباره آن صحبت کرده بود خبر داد و گفت: «برای سه دهک درآمدی پایین جامعه بسته اینترنتی رایگانی را فراهم کردیم که هموطنانی که مشمول هستند می توانند به درگاه ملی خدمات هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند که آنجا شماره تلفنی را ثبت می کنند و روی همان شماره تلفن، حال از هر اپراتور و شرکت ارائه دهنده اینترنتی باشد، یک بسته اینترنت رایگان را برایشان فعال می کنیم.»

مدت استفاده از این بسته اینترنت رایگان چقدر است؟

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که مدت استفاده از این بسته چقدر است، تصریح کرد: «دائمی است، البته بسته ها چهار ماهه بوده، اما به صورت دائمی هر چهار ماه یکبار برقرار می شود و می‌توانند از آن استفاده کنند.»

 

دریافت بسته اینترنت رایگان دائمی دولتی

حجم این بسته‌ها دقیقا چقدر است؟

اینکه حجم این بسته‌ها دقیقا چقدر است و آیا صرفا مختص اینترنت سیار است یا خیر از مواردی هستند که هنوز اعلام نشده اما با توجه به صحبت‌های پیشین وزارت ارتباطات، قرار بر این بود که حجم بسته‌ها ۲ گیگابایت در ماه یا مقداری در این حدود باشد.

مطالب پیشنهادی :
اینترنت رایگان شد برای دانشجوها !

 

این بسته اینترنت رایگان برای چه افرادی قابل دریافت است؟

وزیر ارتباطات در پایان صحبت‌های خود به خبرنگاران گفت: «این بسته برای سه دهک درآمدی پایین که معمولا کسانی هستند که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند بوده و با مراجعه به این سامانه می توانند چک کرده و این بسته را برای خود فعال کنند.»

خرداد ماه سال گذشته بود که «ابراهیم رییسی» وعده داده بود که اینترنت رایگان حق مردم دهک‌های پایین جامعه است. وزیر ارتباطات نیز در فروردین ماه امسال از برنامه ریزی‌های دولت برای تامین حداقل اینترنت مصرفی جامعه به صورت رایگان خبر داده بود.

سوالات متداول بسته اینترنت رایگان دائمی

وزیر ارتباطات از ارائه بسته اینترنتی رایگان برای سه دهک درآمدی پایین جامعه خبر داد و گفت این بسته برای کسانی است که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت می‌کنند.
هموطنانی که مشمول هستند می توانند به درگاه ملی خدمات هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند که آنجا شماره تلفنی را ثبت می کنند و روی همان شماره تلفن، حال از هر اپراتور و شرکت ارائه دهنده اینترنتی باشد، یک بسته اینترنت رایگان را برایشان فعال می شود.
دائمی است، البته بسته ها چهار ماهه بوده، اما به صورت دائمی هر چهار ماه یکبار برقرار می شود و می‌توانند از آن استفاده کنند.
حجم بسته‌ها ۲ گیگابایت در ماه یا مقداری در این حدود می باشد.
این بسته برای سه دهک درآمدی پایین که معمولا کسانی هستند که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند بوده و با مراجعه به این سامانه می توانند چک کرده و این بسته را برای خود فعال کنند.
مطالب پیشنهادی :
طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، خوب یا بد؟

 

بیشتر بخوانید …

‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا