تولید محتوا

🖺 آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی

جامع ترین روش تولید محتوای زبان اصلی

4.3/5 - (6 امتیاز)

تولید محتوا زبان انگلیسی، تولید محتوا در هر زبان و در هر فرهنگی به شکلی خاص صورت می‌گیرد. زبان انگلیسی به دلیل خاصیت بین المللی بودن فرم خاصی از تولید محتوا را به خود گرفته و همه‌ی کسب و کارهای در هر جایی از جهان برای ورود به حوزه‌ی بین المللی از این اصول  استفاده می‌کنند.

آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی در سایت فروشگاهی

زبان انگلیسی حاوی یک فرهنگ جهانی شدن است و این نه تنها به دلیل خاصیت بین المللی بودن بلکه به خاطر این نکته هم است که غالب تولیدات جهانی اعم از حوزه‌ی صنعت، بازار و تکنولوژی به این زبان وارد بازار می‌شوند.

در واقع بازار جهانی کسب و کارها به زبان انگلیسی است و به همین جهت ورود به حوزه‌ی جهانی شدن به زبان انگلیسی بستگی دارد. از طرفی محتوا و مخصوصا محتوای متنی شرط مهمی در بازاریابی و ارتباط به مخاطب کسب و کار شده است.

تبلیغات یک بحث جدا است اما داشتن رابطه‌ی پیوسته و حتی گاهی دو طرفه با مخاطبان در گروی تولید محتوای متنی است که به دلیل تاثیر در جذب مخاطب نیز مورد علاقه‌ی شدید کسب و کارها برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام و … قرار گرفته است.

فهرست مطالب

کار در حوزه‌ی تولید محتوای انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی چشم انداز درخشانی از ورود به بازارهای جهانی است و کارفرمایان امروز به استخدام نویسندگان خلاق و متخصص در این حوزه علاقه‌ی زیادی دارند. از طرف اقشار جوان و کارجو هم کار در این حوزه مورد محبوبیت قرار گرفته است.

علاوه بر درآمد خوب و امکان دورکاری این شغل، تولید محتوا به زبان انگلیسی از جهات دیگری هم جذابیت یافته است. در صورتی که تخصص فرد با در نظر گرفتن مهارت‌های بازاریابی دیجیتال باشد، این مهارت امکان کار در هرجایی از دنیا را به عنوان کارشناس تولید محتوا به زبان اصلی برای شما فراهم می‌کند.

چالش کار در این حوزه این است که با توسعه‌ و گسترش شبکه‌های مجازی و مخصوصا موتورهای جست و جو، داشتن مهارت‌های مخصوصی برای برقراری اتباط مستقیم با مخاطبان و جذب او به مهارت‌های مختلفی در حوزه نگارش و بازاریابی دیجیتال احتیاج دارید.

مطالب پیشنهادی :
آموزش ساخت موشن گرافیک با موبایل

اهمیت زبان انگلیسی و آموزش آن

اهمیت زبان انگلیسی خصوصا در سال‌های اخیر برای همه‌ی اقشار و همه‌ی سنین آشکار شده است. بین المللی بودن این زبان، تنها یک اسم نیست و امروزه برای انجام ساده‌ترین کارها به دانش زبان انگلیسی احتیاج داریم.

آموزش زبان انگلیسی در جهان امروز یکی از مهمترین قطب‌های آموزشی است. درصد بالایی از تولیدات و امکانات امروز در انحصار زبان انگلیسی است و دیر یا زود و در هر سنی افراد به درک زبان اصلی امکانات مورد نیاز و مهارت‌های زبان انگلیسی نیاز پیدا می‌کنند.

به جهت نیاز بالای جامعه به آموزش زبان انگلیسی، نیازهای آموزشی مختلف و دور بودن آن از زبان مادری افراد، در طی سال‌های زیادی روش‌های متنوعی برای آموزش این زبان معرفی شده است. افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود و رویکرد هر یک از این‌ها، روش‌ مورد علاقه و سازگار خود را انتخاب کنند.

تولید محتوا به انگلیسی و فارسی به‌ صورت تخصصی

تفاوت آموزش زبان انگلیسی با آموزش تولید محتوای انگلیسی

تسلط بر زبان انگلیسی شرط اول ورود به دنیای تولید محتوای انگلیسی است و در میان مهارت‌های مختلف زبانی، مهارت در این چند حوزه تاثیر بیشتری بر موفقیت در این شغل دارد:

  • دایره واژگانی گسترده

  • توانایی درک مطلب

  • شناخت بازی‌های زبانی، اصطلاحات و شاخصه‌های فرهنگ زبان

یاد گیری این مهارت‌های خاص و روش به کارگیری آن‌ها در مباحث بازایابی محتوایی، توسط آموزگاران این زبان قابل آموزش نیستند؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش نیاز بازار به این تخصص و گرایش افراد به این کار در این حوزه آموزش این مباحث هم توسعه یافته است.

تولید محتوای متنی و به خصوص نگارش محتوای انگلیسی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر افزایش چشم گیر گرایش افراد به یاد گیری مهارت‌های زبان انگلیسی و جمعیت بالای افراد مسلط به این زبان، جایگاه آن در نظام بازاریابی امروز ایران و جهان نیز در این امر موثر است.

آموزش و یادگیری تولید محتوا به زبان انگلیسی دو مبحث جدا ولی درهم تنیده دارد:

  1. مهارت‌های زبان انگلیسی

تسلط بر زبان انگلیسی از یک جایی به بعد چند وجهی می‌شود. ممکن است شما توان ترجمه‌ای بالایی داشته باشید و به راحتی یک فیلم در حال پخش را ترجمه کنید ولی در حوزه‌ی مهارت‌های نگارشی ضعیف باشید.

چالش اصلی کار در حوزه تولید محتوای انگلیسی این است که نویسنده به زبانی متفاوت از زبان مادری خود می‌نویسد و با مخاطبان هم اشتراک زبانی قبلی ندارد؛ به همین جهت هیچ بعید نیست که شما برای آموزش تولید محتوای انگلیسی ابتدا نیاز داشته باشید که به آموزش برخی از مباحث اصولی زبان انگلیسی بپردازید.

خوشبختانه حوزه‌ی مهارت‎های زبانی قابل آموزش و یادگیری است. افرادی که سال‌ها است که مشغول فعالیت در  تولید محتوا به این زبان هستند اصول را در این حوزه کشف کرده اند و هم اکنون مشغول آموزش تجربیات خود به نسل جدیدی از نویسندگان و فعالان بازاریابی دیجیتال هستند.

  1. کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال

کاربرد گرامرهای درست و داشتن مهارت‌های نگارشی در زبان انگلیسی به تنهایی برای موفقیت در بازارهای دیجیتال کافی نیست. نکته‌ای که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و آن را با باقی بخش‌ها متفاوت می‌سازد، این است که در این حوزه شما با مخاطبان مستقیما در ارتباط نیستید.

مطالب پیشنهادی :
معرفی و آموزش برنامه های ساخت ویدیو برای اینستاگرام

راه ارتباطی قابل بحثی که در بازاریابی دیجیتال میان شما و مخاطب برقرار است، موتورهای جست و جو و الگوریتم‌های آن است. چه حوزه‌ی  فعالیتی شما در وبسایت‌ها باشد چه در شبکه‌های اجتماعی شما با این ابزارها سر و کار دارید.

همانطور که گفته شد، برای ارتباط با مخاطب، محتوای شما ابتدا از دریچه‌ای این موتورهای جست و جو عبور می‌کند و به همین جهت یک فضای رقابتی وجود دارد که درمیان صفحات مختلف کدام یک و در چه مرحله‌ای در اختیار مخاطب قرار گیرد.

برای مثال Featured Snippet که با موضوع سرچ شده توسط  مخاطبین رابطه دارد، با موفقیت صفحه‌ی شما رابطه‌ی نزدیکی دارد. در صورتی که در جایگاه خوبی از این قسمت قرار گرفته باشید، میزان کلیک صفحه‌ی شما و بازدیدهایی که از صفحه‌ یا وبسایت شما می‌شود به سرعت بالا می‌رود.

یادگیری کار با این ابزارها در حوزه‌های زبانی، به تجربه‌های چند ساله احتیاج دارد اما خوشبختانه فعالان تولید محتوای انگلیسی با سال‌ها تجربه مشغول آموزش این مهارت‌ها هستند که افراد در کمترین زمان به تسلط در کار با این ابزارها برسند.

  1. تخصص در مهارت‌های تولید محتوا

تولید محتوا در حالت کلی و حتی در زبان فارسی اصول مشخص شده‌ای را مطرح می‌کند. نکته قابل بحث این است که در زبان‌های متفاوت این مهارت‌ها به آموزش احتیاج دارند. امروزه تولید محتوای انگلیسی حوزه‌ای شناخته شده در میان مشاغل دیجیتال است و برای کار در این حوزه به چیزی بیش از مهارت‌های زبانی احتیاج دارید.

برای مثال پرسونای مخاطب چه در زبان فارسی و چه در هر زبانی باید در نظر گرفته شود اما مخاطبان هدف در زبان فارسی و در زبان انگلیسی متفاوت اند، گرایش‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند و در حوزه‌ی زبانی هم نیازهای زبانی خاصی دارند.

استفاده از کلید واژه‌های مناسب، ساختار اصلی متن، استفاده از لحن مناسب با توجه به موضوع و مخاطبان هدف

رعایت موارد اصول سئو برای هر نوع محتوا و در هر دایره‌ی زبانی ضروری است؛ هرچند که در عمل کار با این مهارت‌ها در زبان‌های مختلف متفاوت است و نکات خاص خود را دارد. به همین جهت است که برای کار در حوزه‌ی تولید محتوا در زبان انگلیسی به چیزی بیشتر از تسلط زبانی نیاز دارید.

آموزش تولید محتوا کاملا رایگان به زبان انگیلیسی

تولید محتوا در بازار شغلی جهان امروز

محتوای متنی از سال‌های قبل هم نقش مهمی را در بازاریابی محصولات و سازمان‌ها ایفا می‌کرده و امروز با پیشروی در فضاهای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی اهمیت این محتوای متنی بیشتر شده است. به نسبت گسترده شدن مخاطبان و توجهی که آن‌ها به ساختار متنی برند می‌کنند، تولید محتوا یک کار تخصصی و با اهمیت است.

کار تولید محتوا به واسطه‌ی جایگاهی که در بازاریابی دیجیتال و هویت برندها پیدا کرده است، امروزه شغل پر درآمد و محبوبی به شمار می‌آید. محتوای متنی دریچه‌ای به سمت نزدیک شدن با مخاطبان و شکل دادن یک درک متقابل است.

محتوا واکنش برانگیزی مخاطب را نسبت به کار شما بیشتر می‌کند و اطلاعات مفیدی از سلایق و گرایش‌های مخاطب را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین روند تولید محتوا در درگاه‌های دیجیتال، به شما برای داشتن یک ارتباط بدون توقف با مخاطب کمک می‌کند.

مطالب پیشنهادی :
توليد محتوا، کامل ترین روش سال (2021)

تولید محتوای انگلیسی؛ فرصت یا محدودیت؟

اساس کار شبکه‌های مجازی بر زبان انگلیسی است و بدون داشتن دانش زبان انگلیسی موفقیت شما را تا مسیر زیادی همراهی نمی‌کند. این اصل ممکن است در ابتدای کار یک محدودیت محسوب شود ولی در اصل زبان انگلیسی زبان مشترکی و یک نقطه‌ی اتکا‌ برای فرارفتن از مرزهای زبانی است.

بودجه، قیمت و هزینه تولید محتوا به انگلیسی

تولید محتوا و جهانی شدن

غالب کسب و کارها پس از کسب جایگاه معتبر و موفقیت‌های درون مرزی به فکر گسترش مرزهای سود آوری خود از عرصه‌ی مشتریان به القوه‌ی جهانی خود می‌افتند. علاوه بر این اعتبار اصلی برخی از کسب و کارها به جایگاه آن در بازارهای جهانی بستگی دارد.

در هر دو حالت هدف بازاری، حضور موثر در عرصه‌ی  جهانی هدف اصلی کسب و کار است و تولید محتوا به زبان انگلیسی و بازاریابی ویدیویی یکی از مهم‌ترین مسیرهای نیل به این هدف مهم است. جهانی شدن قدم مهمی در سود آوری و رونق بخشیدن به تولیدات است که در قدم اول به توان و تخصص نویسندگان محتوای متنی بستگی دارد.

گستره‌ی شبکه‌ها مجازی و موتورهای جست و جو فرصت خوبی برای قدم نهادن به سمت جهانی شدن برندهای فارسی است. امروزه تقریبا همه‌ی شرکت‌ها  سازمان‌ها با آگاهی بر این اصل، در وبسایت‌های خود علاوه بر زبان فارسی، رویکرد خود را مجبور به تولید محتوا به زبان انگلیسی هم کرده اند.

شرکت‌های بین المللی، که از کشورهای آسیایی و خاورمیانه تا شرکت‌هایی از اروپا و آمریکا نمایندگی‌هایی برای فروش دارند و با کارکرد بین المللی زبان انگلیسی در سطج جهانی فعالیت می‌کنند و مخاطبان خود را حتی از داخل ایران هم جذب و حفظ می‌کنند.

علاوه بر این سازمان‌های موفقی از خود ایران هم امروزه با فعالیت دیجیتالی به زبان انگلیسی خود را در عرصه‌ی فعالیت و رقابت با رقبای جهانی معرفی می‌کنند. این شرکت‌ها در قدم اول با تولید محتوا به زبان انگلیسی محصولات خود را مطرح می‌کنند که در نهایت به صادرات کشورهای دیگر منتهی می‌شود.

کسب و کارهایی که از دریچه‌ی تولید محتوای انگلیسی پا به عرصه‌ی جهانی شدن می‌گذارند، نه تنها از دانش بازاریابی دیجیتال و دستورالعمل‌های سئو بی نیاز نیستند بلکه اتفاقا از آن جایی که بیشتر سایت‌های جهان به زبان انگلیسی هستند رقابت شدیدتر است.

کارشناس ترجمه تولید محتوا به انگلیسی

رقابت با ابزارهای موتورهای جست و جو

موفقیت در گروی همراه شدن با دستور کارهای موتورهای جست و جو و رسیدن به جایگاهی است که سیستم الگوریتم این موتورها بر اساس آن است. این نکته در کنار فضای رقابتی حساسیت رعایت نکات سئو را بیشتر می‌کند.

بر اساس آمارهای موجود حدود 51 درصد از سایت‌های جهانی به زبان انگلیسی هستند؛ به همین جهت تولید محتوای انگلیسی علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی،  الزاما به سواد دیجیتال مارکتینگ و شناخت ابزارهای سئو دارد.

تولید محتوا به زبان انگلیسی شاید به خودی خود اثری بر سود کسب و کارها نداشته باشد اما همراه شدن با الگوریتم‌ها و نظام سئوی موتورهای جست و جو از طریق چهار قدم زیر به سوددهی کسب و کار‌ها منجر می‌شود:

  • گسترش مخاطبان در سطح جهانی

  • کسب اعتبار بیشتر در برابر مشتریان موجود و مشتریا ن به القوه

  • شناسایی گروه مخاطبان هدف و انتظارات آن‌ها

پر کاربرد بودن زبان انگلیسی افراد زیادی را به این زبان علاقه مند کرده است؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید و مهم اینکه خلاقیت و شوق کافی را برای نوشتن دارید، تولید محتوای زبان انگلیسی شغل طلایی سال 2020 بود و هنوز هست.

مطالب پیشنهادی :
📹 ویدیو مارکتینگ چیست؟

شما می‌توانید با تولید محتوای انگلیسی دریچه‌ی تازه‌ای از مهارت‌های دیجیتال و اقتصاد بازاری امروز را تجربه کنید تا وارد حوزه‌ی نوینی از مشاغل عصر جدید بشوید. بخش مهمی از جذابیت کار تولید محتوا به این است که روز به روز و با پیشرفت شبکه‌های دیجیتال و اینترنتی در مسیر توسعه قرار دارد.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پروکلیک با این مقاله به آموزش و بیان مقدمات تولید محتوا انگلیسی پرداختیم. شما اگر به کار در این حوزه علاقه دارید، از امکانات آموزش تولید محتوا استفاده کنید. کار تولید محتوا انعطاف پذیری بالایی دارد و با تخصص در این حوزه شما هم امکان کار به صورت فریلنسری را دارید و هم به راحتی  می‌توانید در شرکت‌ها استخدام شوید.

نویسنده : شاهین سوری

 

سفارش تولید محتوا

 

سوالات متداول تولید محتوا به زبان انگلیسی

چالش اصلی کار در حوزه تولید محتوای انگلیسی این است که نویسنده به زبانی متفاوت از زبان مادری خود می‌نویسد و با مخاطبان هم اشتراک زبانی قبلی ندارد؛ به همین جهت هیچ بعید نیست که شما برای آموزش تولید محتوای انگلیسی ابتدا نیاز داشته باشید که به آموزش برخی از مباحث اصولی زبان انگلیسی بپردازید.
اساس کار شبکه‌های مجازی بر زبان انگلیسی است و بدون داشتن دانش زبان انگلیسی موفقیت شما را تا مسیر زیادی همراهی نمی‌کند. این اصل ممکن است در ابتدای کار یک محدودیت محسوب شود ولی در اصل زبان انگلیسی زبان مشترکی و یک نقطه‌ی اتکا‌ برای فرارفتن از مرزهای زبانی است.
خدمات ترجمه محتوای انگلیسی به فارسی به صورت ترجمه ای – تالیفی می‌باشد. در این روش خیالتان راحت است که علاوه بر اینکه محتوا معتبر است، کاملا اورجینال و منحصر به فرد نیز خواهد بود. توجه داشته باشید برای ایجاد یک مقاله فارسی بهتر است از چند منبع انگلیسی استفاده شود و ترجمه محض فقط از روی یک منبع توصیه نمی‌شود.
بر اساس آمارهای موجود حدود 51 درصد از سایت‌های جهانی به زبان انگلیسی هستند؛ به همین جهت تولید محتوای انگلیسی علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، الزاما به سواد دیجیتال مارکتینگ و شناخت ابزارهای سئو دارد.
کار تولید محتوا به واسطه‌ی جایگاهی که در بازاریابی دیجیتال و هویت برندها پیدا کرده است، امروزه شغل پر درآمد و محبوبی به شمار می‌آید. محتوای متنی دریچه‌ای به سمت نزدیک شدن با مخاطبان و شکل دادن یک درک متقابل است.
‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا