اینستاگرامتولید محتوا

معرفی و آموزش برنامه های ساخت ویدیو برای اینستاگرام

آموزش ساخت کلیپ اینستاگرام و جذب فالوور

5/5 - (5 امتیاز)

ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام، حتما برای‌ شما پیش آمده است که از انواع پیج‌ های اینستاگرام در حوزه‌های محتوایی مختلف، بازدید کرده باشید و با دیدن خلاقیت جذابی که در ساخت کلیپ به خرج داده‌اند، تصمیمی ناگهانی جهت افزودن پیج به لیست فالوئینگ‌های‌تان بگیرید. در حقیقت کلیپ‌های جذاب، حتی اگر در پیجی بی‌نام و‌نشان هم منتشر بشوند، شانس این را دارند که راه خود را از طریق اکسپلور پیدا کرده و باعث جذب طیف گسترده‌ای از فالوئرها شوند. حالا پرسش اینجا است که با این حجم از فعالیت‌های اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در بازار دیجیتال مارکتینگ، بازار داغِ کلیپ‌های شاد و غمگین و رشد قابل توجه اپلیکیشن‌هایی که کلیپ‌ها در بستر آن‌ها تهیه می‌شوند، چطور می‌توانیم در سناریونویسی و ساخت کلیپ‌های جذاب اینستاگرامی خلاق‌تر باشیم تا کیفیت پیج اینستاگرام و تعامل‌مان با مخاطب بهتر شود؟

دانلود رایگان برنامه و اپلیکیشن مود شده beat.ly + ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام

در ادامه این راه جذاب، به معرفی چند ابزار ساده اما خلاقانه که جهت تولید کلیپ‌های کوتاه اینستاگرامی استفاده می‌شوند، می‌پردازیم.

 

ساخت کلیپ سه‌سوته اینستاگرام؛ مخصوص تنبل‌ها!

حتی اگر خواهان رشد صفحه اینستاگرام‌تان باشید اما حوصله وقت گذاشتن برای ساخت کلیپ‌هایی با جزئیات و زمان ساخت طولانی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از سریع‌ترین روش ممکن برای تولید محتوای خلاقانه استفاده کنید. فقط با گزینش تعدادی از عکس‌های مورد علاقه‌تان یک کلیپ جانانه و شایسته ورود به اکسپلور اینستاگرام بسازید!

برای شروع، اپلیکیشن Beat.ly را دانلود کنید. سپس با انتخاب عکس‌های مدنظرتان و فرمت ویدیویی دلخواه، گزینه آخر را بزنید و خلاص! در عرض چند ثانیه کلیپ‌تان را برای انتشار در اینستاگرام تحویل بگیرید. نسخه اصلی این اپ رایگان نیست اما به راحتی و با کمی سرچ در گوگل می‌توانید نسخه‌های کاملا رایگان را دانلود کنید.

مطالب پیشنهادی :
ریلز اینستاگرام چیست؟

همچنین با اپلیکیشن Inshot نیز می‌توانید فوتوکلیپ‌های جذابی در سریع‌ترین زمان ممکن بسازید. مزیت نرم‌افزار اینشات این است که با کلیک بر هر یک از عکس‌ها، کوچک‌ترین جزئیات، قابل ویرایش هستند. در این نرم‌افزار هم بعداز انتخاب عکس‌ها و اعمال تغییرات بر آن‌ها، می‌توانید موسیقی یا متن دلخواه را اضافه کرده و و بدون عذاب وجدان از تنبلی در بررسی سخت‌گیرانه محتوای پیج‌تان، لذت ببرید.

دانلود رایگان برنامه و اپلیکیشن مود شده inshot + ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام

ساخت ویدیوکلیپ اکولایزردار؛ سریع و مدرن و جذاب!

ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، اگر طرفدار موسیقی و یا ادمین فن‌پیج خواننده‌ای در اینستاگرام باشید، یا دوستدارِ همراهی عکس و موسیقی با افکت‌های جذاب هستید، به طور‌قطع این آموزش به کارتان می‌آید. استفاده از اکولایزر، کلیپ‌های اینستاگرامی را بسیار جذاب‌تر و شنیدنی‌تر از کلیپ‌های ساده اینستاگرام می‌کند. برای قرار دادن افکت اکولایزر بر عکس مورد‌نظرتان، از نرم‌افزار ,Picsart تا حدامکان نسخه آنلاک‌شده، استفاده کنید و طبق مراحل زیر در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیو اکولایزر دار بسازید.

1-وارد برنامه Picsart شوید.

2- از قسمت Color Background، رنگ مورد‌نظر را انتخاب کرده و در گالری ذخیره کنید.

3-مجددا برنامه را باز کرده و این‌بار تصویری که دوست دارید را انتخاب کنید.

4-با کلیک بر گزینه add photo، فایل رنگی که پیش‌از‌این در گالری ذخیره شده بود را انتخاب کنید.

5-در قسمتopacity ، تنظیماتی برای ایجاد شفافیت مدظرتان انجام دهید.

6- گزینه  add photoرا کلیک کنید و هر تعداد عکس که دلخواه شما است، انتخاب کنید.

7-با shape photo  شکل تصاویر را به فرم‌های دایره‌ای یا هر نوع دیگر برش دهید. سپس عکس را ذخیره کرده و وارد برنامه اینشات(inshot) شوید. مجددا عکس را از گالری انتخاب کنید.

8- با کلیک بر گزینه nofream سایز اصلی عکس را در نظر بگیرید.

مطالب پیشنهادی :
🖺 آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی

9- با کلیک بر نوار روی عکس، بازه‌زمانی مد‌نظر را تنظیم کنید.

10- گزینه pip  را انتخاب و سپس اکولایزر ذخیره‌شده در قسمت گالری را اضافه کنید.

11- از طریق ,Chroma رنگ سبز را حذف کرده و برای گذاشتن آهنگ روی اکولایزر اقدام کنید.

12- می‌توانید از قسمت Text ، متن دلخواه را تایپ کنید و به ادیت رنگ، نوع فونت و جزئیات دیگر بپردازید.

دانلود اپلیکیشن Picsart

دانلود رایگان برنامه و اپلیکیشن مود شده PicsArt + ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام

ساخت انواع کلیپ تایپوگرافی در اینستاگرام

کلیپ‌های تایپوگرافی همیشه از معروف‌ترین‌ها بوده اند. در واقع این دسته از کلیپ‌ها هیچوقت برای بالا بردن آمار لایک و کامنت مخاطبان، از مد نمی‌افتند. ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام برای ساخت یک ویدیوکلیپ خفن تایپوگرافی در قدم اول، برنامه Alight motion را دانلود کنید.

1- وارد برنامه Alight motion  شوید.

2- از قسمت + وارد بخش project شده و سایز مدنظر را تعیین کنید. رنگ بک‌گراند را هم به سلیقه خود انتخاب کنید. کلیک بر گزینه Creat project فراموش نشود.

3- از قسمت + وارد بخش Audio شده و موزیک مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

4- بعداز اضافه کردن موزیک به کار، قسمت‌های اضافه آهنگ را حذف کنید.

5- پس از حذفیات، انتخاب آهنگ را نهایی کرده و آن‌را به ابتدای پروژه منتقل کنید.

6- از قسمت + وارد بخش Text شده و متن آهنگ را اضافه کنید. در این مرحله می‌توانید تغییراتی در رابطه با رنگ متن، سایز متن و همچنین نوع فونت دلخواه اعمال کنید.

7- روی متن کلیک کرده و تا انتهای پروژه، در طول نوار تایم‌لاین، زمان را افزایش دهید.

8- برای حذف قسمت اضافی انتهای آهنگ اقدام کنید.

9- به ابتدای پروژه برگردید و کلیپ را play کنید. در این مرحله مصرع‌به‌مصرع شعر را علامت گذاری( کات کنید). این کار را تا انتها انجام دهید.

10- به ابتدای پروژه برگردید، متن دوم را انتخاب و از قسمت edit text ادامه متن را اضافه کنید. نیاز به انجام مجدد مراحل تغییر سایز متن یا نوع فونت نیست.

مطالب پیشنهادی :
📹 ویدیو مارکتینگ چیست؟

11- بعداز ویرایش تمام متن‌ها، به ابتدای پروژه برگردید و از قسمت Add effect، افکت مدنظرتان را انتخاب کنید.

12- دقت کنید که برای تمام متن‌ها، افکت‌ها در حالت Standard setting تنظیم می‌شوند.

13- از تمام قسمت‌های متن duplicate بگیرید. سپس به ابتدای پروژه برگردید و متن کپی شده را انتخاب کنید. دوباره از قسمت افکت‌ها، directional blur را انتخاب و تنظیم کنید

14-درنهایت با کلیک بر گزینه export  از ویدیو خروجی بگیرید و لذتش را ببرید!

دانلود اپلیکیشن Alight motion

دانلود رایگان برنامه و اپلیکیشن مود شده Capcut + ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام

فوتوکلیپ سه‌بُعدی و هجوم لشکر فالوئرها به پیج شما؛ صد‌د‌رصد تضمینی!

ترکیب عکس و موزیک همیشه بیش‌ترین طرفدار را بین کلیپ‌های اینستاگرامی دارد. حالا تصور کنید این همراهیِ جذاب با تکنیک‌های سه‌بعدی نور‌علی‌نور می‌شود! این روش را برای ساخت یک کلیپ سه‌بعدی لاکچری امتحان کنید و ببینید که چگونه راه پیج‌تان به اکسپلور باز می‌شود.

1- برنامه Capcut  را دانلود کرده و باز کنید.

2- از قسمت new project عکس‌های دلخواه را انتخاب کنید.

3- با استفاده از  time line، تایم عکس‌هارا طبق‌ نظر خودتان تغییر دهید.

4- روی هرکدام از عکس‌ها کلیک کنید، سپس از طریق گزینه style، 3Dzoom را برای هر یک از آن‌ها انتخاب کنید. این پروسه ممکن است زمان‌بر باشد.

5- افکت دلخواه را انتخاب کرده و در نظر داشته باشید برای دانلود افکت‌ها باید Vpn پر‌سرعتی داشته باشید. سپس افکت را بر روی عکس‌ها در نوار تایم‌لاین اعمال کنید.

6- از قسمت Add audio، موزیک را انتخاب کنید.

7- اضافه موزیک را با کلیک بر گزینه split برش داده و حذف کنید.

8- از کلیپ خروجی بگیرید و به راحتی در پیج منتشر کنید.

دانلود اپلیکیشن Capcut

 

کلام پایانی

در این مقاله آموزشی از آژانس دیجیتال مارکتینگ پروکلیک با ابزار و نحوه ساخت کلیپ های جذاب اینستاگرامی آشنا شدید. بهتر است برای ساخت کلیپ‌ های جذاب اینستاگرام منتظر نمانید و از ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام استفاده کنید. این حوزه، بازارِ داغِ رقابت‌های هر‌روزه است و اطلاعات و خلاقیت شما از کلیپ‌سازی، ممکن است فردا هم به کارتان نیاید. پس همین امروز جهت ساخت خفن‌ترین کلیپ اینستاگرامی برای پست و استوری‌های‌تان اقدام کنید و میدان کسب درآمد از اینستاگرام را به رقبا ندهید و میزان فروش از اینستاگرام خودرا افزایش دهید. ویدئو مارکتینگ یکی از بهترین بازارها برای رقابت است.

مطالب پیشنهادی :
📷 کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، صفر تا صد راه اندازی و طراحی

 

سوالات متداول آموزش ساخت کلیپ اینستاگرام

با استفاده از برنامه های گوناگون روی گوشی خودتون به سادگی میتونید کلیپ های حرفه ای بسازید
ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام، اگر طرفدار موسیقی و یا ادمین فن‌پیج خواننده‌ای در اینستاگرام باشید، یا دوستدارِ همراهی عکس و موسیقی با افکت‌های جذاب هستید، به طور‌قطع این آموزش به کارتان می‌آید. استفاده از اکولایزر، کلیپ‌های اینستاگرامی را بسیار جذاب‌تر و شنیدنی‌تر از کلیپ‌های ساده اینستاگرام می‌کند. برای قرار دادن افکت اکولایزر بر عکس مورد‌نظرتان، از نرم‌افزار ,Picsart تا حدامکان نسخه آنلاک‌شده، استفاده کنید و طبق مراحل زیر در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیو اکولایزر دار بسازید.
کلیپ‌های تایپوگرافی همیشه از معروف‌ترین‌ها بوده اند. در واقع این دسته از کلیپ‌ها هیچوقت برای بالا بردن آمار لایک و کامنت مخاطبان، از مد نمی‌افتند. ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام برای ساخت یک ویدیوکلیپ خفن تایپوگرافی در قدم اول، برنامه Alight motion را دانلود کنید.
ترکیب عکس و موزیک همیشه بیش‌ترین طرفدار را بین کلیپ‌های اینستاگرامی دارد. حالا تصور کنید این همراهیِ جذاب با تکنیک‌های سه‌بعدی نور‌علی‌نور می‌شود! این روش را برای ساخت یک کلیپ سه‌بعدی لاکچری امتحان کنید و ببینید که چگونه راه پیج‌تان به اکسپلور باز می‌شود. برنامه Capcut
با استفاده از اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله می توانید انواع کلیپ و تیزر اینستاگرامی رو با گوشی خود به راحتی بسازید
‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. کلی دنبال آموزش ساخت اکولایزر با موبایل بودم
    ممنون از پروکلیک

  2. کلی دنبال لینک دانلود نسخه مود شده inshot و picsart و Alight motion بودم
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا