اخبار

اینترنت رایگان شد برای دانشجوها !

٣۰ گیگ اینترنت هدیه در انتظار دانشجویان و ظلاب

4.7/5 - (3 امتیاز)

فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی برای سال تحصیلی جدید آغاز شد. اینترنت رایگان دانشجویی در دسترس است. با تامین اعتبارات لازم بسته های رایگان دانشجویان فعال شد. با هماهنگی وزارت ارتباطات، ٣۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای دانشجویان و اساتید در نظر گرفته شد. تقریباً ٢٦ درصد از جمعیت اساتید اینترنت رایگان دریافت کرده اند، اما هنوز آماری از دانشجویانی که اینترنت رایگان دریافت کرده اند ارائه نشده است.

اینترنت رایگان دانشجویی

تکلیف بسته اینترنت رایگان دانشجویان مشخص شد.

🔹 وزیر ارتباطات: به دلیل حجم زیاد شکایت دانشجویان برای رایگان نبودن استفاده اینترنت ِ سایت‎های آموزش مجازی، با دستور رئیس‎ جمهور بسته اینترنت ٣٠ گیگی به دانشجویان داده می‎شود.

وزیر ارتباطات افزود: با مشورتی که با وزارت علوم داشتیم، به جای رایگان کردن سایت دانشگاه‌ها، به هر دانشجو و طلبه، یک بسته ٣٠ گیگابایتی اینترنتی اهدا می‌شود.

🔹 دانشجویان و طلاب ١ هفته وقت دارند برای دریافت این بسته در سامانه ictgifts.ir ثبت ‎نام کنند و ظرف ١ هفته بسته برای آن‎ها فعال می‎شود.

جهرمی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام فقط دو هفته است و امکان تمدید نیز وجود ندارد.

توجه : این طرح قابل فعالسازی برای اینترنت همراه و ثابت است، هنگام ثبت نام حتما شماره همراهی وارد کنید که با کد ملی دانشجو فعال شده باشد .

از این حجم اینترنت میتوانید در دیجیتال مارکتینگ برای تولید محتوا ویدیویی و یا تماشای محتوای درسی استفاده کنید، محدودیتی برروی سایت های داخلی و خارجی ندارد.

سایت فعالسازی اینترنت رایگان دانشجویی

در فرآیند پیش‌بینی‌شده، امکان فعال‌سازی بسته‌ هدیه بر روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب و یا بر روی تلفن ثابت (ADSL)، وجود دارد. مهلت ثبت ‌نام ٧ روز می‌باشد و این مهلت قابل تمدید نیست.
بسته هدایا با حجم 30GB و برای بازه زمانی شش‌ماهه پیش‌بینی شده و حداکثر پس‌از گذشت ١٠ روز از اتمام مهلت ثبت‌نام، در حساب کاربری انتخابی شما، منظور می‌گردد.

مطالب پیشنهادی :
"وزیر ارتباطات" اینترنت رایگان دائمی برای ۳ دهک پایین جامعه از امروز ارائه شده

ویژه : اشتراک سایت ahrefs رایگان شد

‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا