سئو

😎 آموزش افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت و تغییر رتبه الکسا

5/5 - (3 امتیاز)

افزایش بازدید سایت ، اگر در اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین فعال باشید به طور قطع با نام الکسا آشنا هستید. الکسا ابزاری است که به وسیله آن می‌توان سایت‌ها را مورد تحلیل قرار داد و یکی از مهم‌ترین تحلیل‌هایی که این ابزار قدرتمند انجام می‌دهد رتبه بندی سایت‌های مختلف هر کشور است که این ابزار به رتبه الکسا معروف شده است. اگر بخواهیم سایت خودمان را در رتبه‌بندی و جدول الکسا بالا بکشیم باید فاکتورهای مختلفی را رعایت کنیم که یکی از بهترین روش‌های برای پیشرفت، تغییر رتبه الکسا با افزایش بازدید سایت است. در ادامه به بررسی این روش خواهیم پرداخت.

نحوه بهبود رتبه الکسا در وب سایت به کمک بازدید

ذکر این نکته را لازم می‌دانیم که رتبه بندی الکسا بر حسب بازدیدکنندگانی است که به وبسایت شما وارد می‌شوند نوار ابزار یا همان اکستنشن این ابزار را روی مرورگر خود نصب کرده‌اند محاسبه می‌شود، در نتیجه اگر به دنبال این هستید که به صورت ارگانیک رتبه سایت خودتان را بهبود ببخشید و بتوانید به راحتی به رتبه‌های بالای جدول الکسا دست پیدا کنید رعایت کردن نکاتی که در ادامه بیان می‌شود حیاتی است،:

۱- محتوای با کیفیت بنویسید

همانطور که می‌دانید محتوا قسمت اصلی و بدنه هر وب سایت است. اگر از محتوای غیر تکراری برای هر وب سایت و برای وبلاگ محتوایی خود استفاده کنید، قطعاً رتبه الکسا شما بهبود می‌یابد. شاید از خودتان بپرسید که محتوای با کیفیت چه تاثیری در الکسا خواهد داشت. باید این نکته را در نظر داشته باشید که محتوای با کیفیت را چه کسی می‌خواند؟

پاسخ درست است، خوانندگان وبسایت شما؛ پس اگر محتوای با کیفیتی تهیه کنید و بازدیدکننده بیشتری به وبسایت شما وارد شود طبیعتا روز به روز تعداد افرادی که نوار ابزار الکسا را روی مرورگر خود نصب کرده‌اند بیشتر شده در نتیجه رتبه شما به مرور زمان کاهش می‌یابد و حائز رتبه‌های برتری خواهید شد. در واقع باید گفت محتوای منحصر به فرد مساوی است با رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو مانند گوگل و نتیجه آن رتبه بندی الکسا بر حسب آن که منجر به بهبود رتبه الکسا می‌شود. در حقیقت، موتور جستجو محتوای منحصر به فرد یا محتوای یونیک هر وب سایت را نیز دوست دارد. اگر محتوای شما منحصر به فرد باشد، رتبه بندی موتور جستجو بهبود می‌یابد و اگر رتبه موتور جستجو بهبود یابد ، الکسا نیز بهبود می یابد.

مطالب پیشنهادی :
سئو سایت خبری، فواید و هزینه های آن 📰

افزایش بازدید سایت و رتبه الکسا

۲- اکستنشن الکسا را ​​نصب کنید

این بهترین راه برای بهبود رتبه الکسا است زیرا تمام بازدیدهای شما از وب سایت‌تان در رتبه شما محاسبه می‌شود. در نتیجه اگر پلاگین یا اکستنشن الکسا روی سایت شما نصب باشد می‌تواند تمامی ورودی‌های شما را محاسبه کرده و طبق همان در رتبه‌بندی شما تاثیر بدهد. در واقع شما این اجازه را به الکسا می‌دهید که به صورت کاملا دقیق توسط ابزاری که به شما ارائه داده است امر رتبه‌بندی را انجام دهد.

۳- روی کلمات کلیدی مرتبط که ترافیک را به سایت شما هدایت می‌کنند کار کنید

برای افزایش رتبه سایت خود در الکسا، باید با کلمات کلیدی هدفمند، مرتبط و پر بازدید کار کنید. توصیه می‌شود قبل از ادامه هر کاری برای وب سایت خود، به جستجوی کلمات کلیدی بپردازید. برای تولید محتوای با کیفیت عالی، باید کلمات کلیدی را هدف قرار داده باشید. ابزارهای رایگان بسیاری (مانند  Google Ads) به صورت آنلاین برای یافتن کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری شما طراحی شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا بهترین نقشه راه محتوایی را برای بازدیدکننده خود ترسیم کنید. حتی می توانید ابزار دشواری کلمات کلیدی الکسا را امتحان کنید که این ابزار پولی بوده و باید به صورت دلاری اقدام به خرید آن کنید. خرید بازدید سایت هم روشی است که در برخی موارد روی سایت جواب می‌دهد اما می‌توان گفت چون کاری فیک است به هدف خوبی دست پیدا نخواهید کرد.

۴- ورودی گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

در واقع شبکه‌های اجتماعی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما را زیاد می‌کند و به دلیل افزایش بازدید کنندگان، به طبع الکسای شما هم قطعاً بهبود می‌یابد. انواع مختلفی از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تعداد بازدید کنندگان بیشتری بدست آورید. این نکته را فراموش نکنید که برای شبکه‌های اجتماعی خود هم باید محتوای با کیفیتی ایجاد کرده و با پیشنهاد‌های وسوسه انگیز افراد را به سایت خود بکشانید تا بتوانید بازدید خود را از این طریق هم بالا ببرید. فراموش نکنید اگر جذابیت برای مخاطب شما ایجاد نشود به هیچ عنوان وارد سایت هم نخواهد شد.

مطالب پیشنهادی :
رقص گوگل یا گوگل دنس (Google Dance) چیست؟

۵- روی بک لینک با کیفیت کار کنید

متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌دهند که به دنبال بک لینک با کیفیت بیشتر برای وبسایت خود باشید. بک لینک با کیفیت به موتور جستجو کمک می‌کند تا صلاحیت و کیفیت سایت شما را به وضوح مشخص کند. در نتیجه، باعث افزایش بازدیدکنندگان و بهبود رتبه الکسا سایت شما خواهد شد. همه این موارد در صورتی است که سایت شما از پتانسیل خوبی برای ورود افراد استفاده کند و بتوانید تا حد بسیار زیادی آنها را در سایت خود ماندگار کنید، در این صورت است که الکسا و همچنین گوگل به شما اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. جدای از بحث تاثیر بک لینک روی رتبه بندی گوگل، امکان اینکه از سایت‌های هدف ورودی مستقیم هم بگیرید طبیعتا احتمال دور از ذهنی نیست، پس یک هدف با دو طرف سود است.

سایت خود را آنالیز کنید

۶- سایت خود را آنالیز کنید

برای بالا بردن رتبه سایت الکسا باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما به طور دقیق در حال اجرا بوده و طراحی سایتی اصولی پشت سایت شما است، همه صفحات وب موجود قابل دسترسی هستند و سایت شما هیچ خطایی ندارد که بتواند مانعی برای سئو سایت شما ایجاد کند. موتورهای جستجو مثل گوگل خطاهای سایت را بسیار عمیق مشاهده می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه خطا در صفحه وب، می تواند سایت شما را در نتایج جستجو پایین آورده و حتی حذف کند که نتیجه این اتفاق کم شدن بازدید شما و از آن بدتر افزایش رتبه الکسای شما است. در نتیجه با یک ایراد فنی در کدنویسی سایت ممکن است شما کل غافله را ببازید برای همین است که می‌گویند حتما در آغاز کسب و کار اینترنتی روی طراحی سایت اصولی سرمایه‌گذاری کنید.

۷- به سئو سایت خود اهمیت بدهید

می‌توان گفت مهم‌ترین رکن تغییر رتبه الکسا با افزایش ویو سایت شما سئو است. سئو فاکتورهای مختلفی را پشت سر خود دارد که باید همه آنها را رعایت کنید. بسیار از مواردی که در سئو سایت تاثیرگذار است را قبل‌تر بیان کردیم ولی تمرکز خود را همیشه روی سئو سایت خود بگذارید. زیرا تنها منبع افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان برای شما است و تنها هزینه‌ای که ممکن است برای شما داشته باشد هزینه تولید محتوا ، تولید محتوا انگلیسی و لینک‌سازی آن است. در نتیجه با استخدام یک سئو کار سایت خود را بهینه سازی کرده و شاهد رشد ترافیک ارگانیک سایت خود باشید که نتیجه این عمل ختم به بهبود رتبه الکسای شما خواهد شد.

مطالب پیشنهادی :
سئو سایت وردپرس از شروع تا پایان

۸- افزایش بازدید با گوگل ادز

گوگل ادز چیزی است که شاید اسم آن را زیاد شنیده باشید. در واقع کاری که گوگل ادز برای شما می‌کند این است که کلمات کلیدی مختلفی که سرچ‌های مختلفی دارد را به شما با رقم‌هایی پیشنهاد می‌دهد که به ازای یک مقدار کلیکی پرداخت کنید و شما را در آن کلمه کلیدی خاص در رتبه‌های برتر نشان دهد. در واقع به کمک گوگل ادز نیازی به سئو کردن نخواهید داشت اما باید هزینه‌های سنگینی برای آن پرداخت کنید. در نتیجه مادامی که برای کمپین گوگل ادز خود هزینه کنید گوگل شما را در بالاترین نتایج نشان می‌دهد و برای شما بازدیدکننده مستقیم می‌آورد و نتیجه آن این است که شما شاهد تغییر رتبه سایت الکسا با افزایش بازدید سایت خود خواهید بود که این امری مهم در آینده وبسایت شماست.

٩- افزایش بازدید سایت بصورت رایگان

 

سایت ها و ابزاری هستند که لینک را از شما میگیرند و برای آن لینک بازدید میزنن، ای ابزار بصورت رایگان در اینترنت هستن که شما با مراجعه به آنها میتوانید بازدید سایت خودرا افزایش داده و در نهایت تاثیر آن روی رشد رتبه را تماشا کنید، البته لازم به ذکر است که استفاده از این ابزار و بازدید زدن برای یک لینک یا سایت از قواعدی پیروی می کند که شما حتما باید این قواعد را بدانید، برای مثال بازدیدی که شما برای یک لینک میزنید نباید بالاتر از یک سوم کلیک دریافتی اون لینک در سرچ کنسول باشد، گاهی رعایت نکردن این قواعد خیلی ساده باعث اسپم شدن لینک و کاهش رتبه توسط گوگل میشود. مجموعه پروکلیک با رعایت قواعد و بصورت کاملا حرفه این این امر را برای شما انجام میدهد.

 

تاثیرات مثبت تغییر رتبه الکسا با افزایش بازدید سایت

زمانی که سایت شما جز رتبه‌های برتر الکسا قرار بگیرد می‌توانید خودی نشان داده و کسب درآمد خوبی از این موضوع کنید. برای مثال اولین چیزی که می‌توانید از آن کسب درآمد داشته باشید ارائه خدمات تبلیغات به سایر کسب و کارها است. در نتیجه با یک رتبه الکسای خوب می‌توانید مشتریان تبلیغاتی خوبی را به سمت خود جذب کنید. البته این نکته را در نظر بگیرید که به عنوان راه‌های فرعی هم می‌توانید با خرید پاپ آپ یا خرید بازدید فیک که شامل بازدید با آی پی ایرانی یا بازدید با آی پی خارجی است برای رشد سریع بازدید سایت خود اقدام کنید.

مطالب پیشنهادی :
سئو سایت چیست؛ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدم؟

مورد بعدی دیده شدن برند شما است، در واقع زمانی که جز رتبه‌های برتر الکسا باشید برند شما مطرح و مطرح‌تر شده و سر زبان‌ها می‌افتد زیرا آن زمان دیگر یک سایت عادی نیستید و تبدیل شده‌اید به برترین سایت‌ها در کشور خود که این ارزش بسیار بالایی دارد.

یکی دیگر از مواردی که رتبه الکسا در آن تاثیر دارد تعیین ارزش یک سایت است. در بسیاری از موارد زمانی که یک سایت قرار است به فروش برسد از اولین نکاتی که به آن توجه می‌شود رتبه خوب الکسای آن سایت است. اگر سایت هدف رتبه خوبی داشته باشد طبیعی است که ارزش بالاتری داشته و ترافیک قابل توجه‌تری دارد. در نتیجه روی فاکتور قیمت و ارزش‌گذاری یک سایت بسیار تاثیرگذار است.

و به عنوان آخرین مورد از مزیت‌های تغییر رتبه الکسا با افزایش بازدید سایت باید گفت که مهم‌ترین چیز ذهن شماست، در واقع وقتی رشد سایت خود را در رتبه‌ها می‌بینید ذهن شما به شما دستور می‌دهد که از این امر خوشحال باشید زیرا یکی از فاکتورهای پیشرفت یک سایت رتبه‌بندی الکسا است که به کمک آن می‌توان هر هدفی را تعیین کرده و بعد از چیدن فرآیند‌های مختلف به آن رسید.

افزایش بازدید سایت با گوگل ادز

کلام پایانی

آژانس دیجیتال مارکتینگ پروکلیک با بهره مندی از نیروهای متخصص و ابزار حرفه ای توانایی افزایش بازدید و ترافیک شما را به صورت کاملا طبیعی دارد همچنین با تولید محتوا توسط تیم ما میتوانید ورودی سایت خودتان را افزایش دهید. تیم سئو و تولید محتوا انگلیسی پروکلیک از جدیدترین دانش فنی و محتوایی برخوارد است که کلمه کلیدی مورد نظر شما ترافیک ورودی خوبی برای سایت مورنظرتان داشته باشد.  برای سئو سایت خبری، سئو سایت فروشگاهی و سئو سایت شرکتی همواره در کنار شما هستیم.

 

خرید بازدید سایت

 

سوالات متداول آموزش افزایش بازدید سایت

با استفاده از نرم افزار رایگان ipts.com میتوانید برای سایت خودتون بصورت محدود از گوگل و مستقیم بازدید بزنید
از طریق سئو، تولید محتوا، سوشال مدیا، گوگل ادز و ... می توان بازدید سایت و وبلاگ را به صورت طبیعی افزایش داد
برای بهبود رتبه کلمات کلیدی در گوگل و رتبه الکسا
با استفاده از نرم افزار رایگان ipts.com میتوانید برای سایت خودتون بصورت محدود از گوگل و مستقیم بازدید بزنید
‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا