سئو

سئو سایت شرکتی

لذت رشد برند و محصولات در گوگل

5/5 - (2 امتیاز)

سئو سایت شرکتی، امروزه داشتن یک وب‌سایت اینترنتی یکی از راه های جلب اعتماد مشتریان و برندسازی برای شرکت‌های بزرگ است، دیده شدن در دنیای مجازی هدفی است که طراحان سایت، مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار به دنبال آن هستند. بنابراین بسیار اهمیت دارد که یک سایت شرکتی توسط مخاطبان  هدف دیده شود، برای این که یک سایت شرکتی در صفحه اول موتورهای جستجو قرار گیرد رعایت نکات سئو الزامی است، به همین دلیل در این یادداشت به بررسی سئوی سایت شرکتی و نکات مربوط به آن می‌پردازیم.

منظور از سئو سایت شرکتی چیست

هر سازمان، نهاد یا شرکتی برای تعامل مستقیم با مخاطبان خود و ارتباط همه جانبه نیاز به یک سامانه جامع دارد، طراحی سایت از جمله خدماتی است که در این زمینه به مشتریان ارائه می‌شود. بنابراین بهتر است که هر شرکت یا سازمانی هرچند کوچک دارای وب سایت اختصاصی باشد که در آن اخبار، اطلاعیه‌ها، ژورنال محصولات، خدمات و … را برای کاربران در سراسر دنیا ارائه کرده و از این طریق با آنها در ارتباط باشد.

نقش اساسی سئو شرکتی در دیده شدن

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه‌سازی برای موتور های جست و جو است. بنابراین رعایت اصول سئو برای سایت‌های شرکتی به آنها کمک می کند تا عملکرد خود را بر اساس استانداردهای تعریف شده موتورهای جستجو بهبود بخشند. هر موتور جستجو  عملکرد منحصر به فرد خود را دارد که در میان همه آنها  گوگل مشهورترین موتور جستجو در تمام دنیا محسوب می‌شود. بنابراین در حال حاضر اکثر بهینه سازی‌ها مطابق با اصول و استانداردهای تعریف شده از سوی موتور جستجوی گوگل تنظیم می‌شوند.

مطالب پیشنهادی :
رقص گوگل یا گوگل دنس (Google Dance) چیست؟

انواع سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی به دو صورت سئو داخلی و سئوی خارجی صورت می‌گیرد. منظور از سئو داخلی انجام اموری در داخل چارچوب سایت از نظر طراحی، برنامه نویسی و تولید محتوا بر اساس الگوریتم‌های گوگل است که باعث کسب امتیاز بالاتر سایت از این طریق می‌شود.

سئو خارجی نیز به عملکرد و انجام کارهایی از جمله خرید لینک، بک لینک، تبلیغات و … برای جذب مخاطبین در سایت شرکتی مورد نظر اشاره دارد. رعایت نکات بسیاری در این زمینه به شما کمک می کند تا بدون این که توسط ربات‌های گوگل شناسایی و راهی سند باکس شوید، از مزایای بهینه سازی برای موتورهای جستجو برخوردار شوید.

چرا سایت شرکتی را سئو کنیم ؟

مهمترین نکته در طراحی و ایجاد یک سایت شرکتی دیده شدن آن توسط مخاطبین است، ضمن این که سایت شرکتی باید زمینه تعاملات دو طرفه میان سازمان و مخاطب باشد، بنابراین تمام اصول صفر تا صد اجرای یک سایت شرکتی از جمله طراحی و تولید محتوا باید بر اساس نیاز کاربر صورت گیرد، در واقع این جمله خود به معنای سئو سایت شرکتی است، وقتی شما سایت خود را سئو می کنید، در حقیقت آن را برای دیده شدن توسط مخاطبین هدف بهینه سازی می‌کنید.

بنابراین باید گفت که یک سایت سئو نشده، حقیقتا سایت بی ارزشی است، بهترین مثال برای تعریف چنین سایتی، یک فروشگاه بزرگ با ویترینی پر زرق و برق در منطقه ای صعب العبور است که هیچ کس از آنجا عبور نمی‌کند. بنابراین هرچقدر این فروشگاه زرق و برق بیشتری داشته باشد هزینه بیهوده‌تری صرف کرده است چرا که هیچ کس شاهد این شکوه نیست.

پس به جای هزینه کردن برای ایجاد یک سایت با شکوه بهتر است به دنبال ایجاد یک سایت کاربر پسند، با رابط کاربری ساده اما محتوای غنی و البته بهینه شده از نظر موتورهای جستجو باشید تا با کمترین هزینه در راه تبلیغات و بازاریابی نتایج بیشتر و سریع‌تری را مشاهده کنید.

انجام امور سئو سایت شرکتی توسط متخصصین

انجام امور مربوط به سئو یک کار کاملا تخصصی و مهارتی است، در ابتدا باید بگوییم که منظور از سئو کردن سایت شرکتی بهینه سازی مطالب آن از نظر موتورهای جستجو برای کاربران است، پس اولین قدم برای سئو سایت شرکتی این است که یک سایت مطابق با سلیقه مخاطبین خود طراحی و برنامه نویسی کنید.

مطالب پیشنهادی :
سئو سایت وردپرس از شروع تا پایان

نکته مهم بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که قوانین سئو به صورت مرتب در حال تغییرات هستند و کوچکترین اشتباهی در این زمینه می‌تواند هم شما را از رقبای کاری عقب بیاندازد و هم باعث شود که توسط موتور جستجوی مورد نظرتان تنبیه شوید. بنابراین باید برای سئو کردن سایت شرکتی حتما از نیروهای متخصص و تجربیاتشان در این زمینه بهره‌مند شوید.

منظور از سئو سایت شرکتی چیست

قیمت سئو سایت شرکتی

برای این که کار سئو سایت شرکتی خود را برای انجام به گروهی از متخصصین واگذار کنید، باید دقیقا مشخص شود که چه خدماتی را دریافت می‌کنید. همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم سئو سایت مباحث بسیاری را در بر می‌گیرد که هر کدام از آنها اهمیت خود را داشته و زیرشاخه‌های مختلفی دارند.

بنابراین قیمت سئو سایت شرکتی با توجه به خدماتی که قرار است دریافت کنید مشخص می‌شود. معمولا خدماتی که توسط شرکت های ارائه کننده خدمات سئو برای مشتریان انجام می‌گیرد، به صورت پکیج هایی شامل انواع مختلف خدمات سئو ارائه می شود، قیمت این پکیج ها نیز بر اساس خدمات دریافتی و مدت زمان ارائه آنها مشخص می‌شود. پس نمی‌توان یک قیمت واحد و مشخص برای این کار در نظر گرفت.

قیمت سئو سایت شرکتی بر اساس کارهایی که باید انجام گیرد تا سایت شرکتی مد نظر شما به جایگاه مورد نظر از نظر موتورهای جستجو برسد مشخص می‌شود، ممکن است یک سایت برای رسیدن به جایگاهی که هدف آن است نیاز به هزینه کردن مبلغ مشخصی به صورت ماهانه برای مدت زمان مشخصی باشد.

یک نکته مهم را نباید فراموش کنید و آن این است که سئو سایت یک مسئله همیشگی است، به این معنا که الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال تغییر هستند و برای این که بتوانید به صورت بهینه کار کنید باید هم علم خود را در این زمینه به روز نگه دارید و هم باید به صورت منظم در  رابطه با سئو سایت شرکتی خود فعالیت نمایید، پس بهتر است که خود را برای انجام یک پروژه طولانی مدت از نظر زمانی و صرف هزینه آماده کنید.

مطالب پیشنهادی :
آموزش لینک سازی داخلی، جدیدترین روش سال 1401

مزایای سئو سایت شرکتی در چیست

حتما با خود فکر می کنید که هزینه کردن برای سئو سایت شرکتی چه سودی برای شما خواهد داشت. اگر شما بدانید که با  چه هدفی سایت شرکتی خود را راه اندازی کرده اید پاسخ به این سوال را داده اید! معمولا هدف از راه اندازی یک سایت شرکتی ارتباط و تعامل مستقیم با مخاطبین آن شرکت یا سازمان است، بنابراین باید تلاش شود تا تمام مخاطبان هدف به این سایت دسترسی داشته باشند. بهترین راه برای در دسترس بودن، حضور در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو است و سئو کردن سایت نیز با همین هدف صورت می‌گیرد. مزایایی که این کار برای سایت شما دارد به این شرح است:

– هزینه کردن برای سئو به مراتب از هزینه تبلیغات مختلف و بازاریابی کمتر است.

– با سئو کردن سایت شرکتی می توانید ترافیک سایت را بالا ببرید.

– سئو باعث افزایش اعتبار برند شرکت شما خواهد بود.

– سئو کردن سایت نسبت به تبلیغات سنتی بازگشت سرمایه بیشتری دارد.

– رقبای شرکت شما نیز در حال هزینه کردن برای دیده شدن و جذب مخاطب هستند پس نباید عرصه را خالی کنید.

– از نظر کلاس اجتماعی و همگام سازی با تکنولوژی شرکت شما را معتبر می سازد.

– باعث برجسته شدن شما در میان رقبا می شود

– دیده شدن در صفحه نتایج جستجو را در پی دارد، بنابراین در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که به دنبال شما هستند.

– نتایجی که از طریق سئو کسب می‌کنید دائمی است.

– هزینه‌های مربوط به تبلیغات را کاهش می‌دهد.

 پروسه انجام سئو

برای این که کار سئو سایت شرکتی خود را آغاز کنید، بهتر است از همان ابتدا با یک گروه متخصص و با تجربه در زمینه سئو همکاری خود را آغاز کنید. سئو سایت باید از صفر تا صد به صورت گام به گام انجام شود تا نتایج بهینه آن مشخص گردد. بنابراین توصیه ما این است که از همان ابتدا یعنی تحقیق کلمه کلیدی یک گروه متخصص و کاربلد را برای این کار انتخاب کنید تا مجبور نشوید که در میانه راه همه چیز را رها کرده و از ابتدا با گروه دیگری کار را آغاز کنید.

مطالب پیشنهادی :
تولید کلمات کلیدی با Ahrefs (کاملا رایگان)

مراحل سئو سایت شرکتی به شرح زیر است:

– در ابتدا باید با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید، آنها سایت شما را بررسی کرده و اصول و کلیات استراتژی‌های سئو سایت شرکتی را مشخص می‌کنند.

– به سوالات مطرح شده از سوی شما برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو سایت شرکتی پاسخ می‌دهند.

– کلمات کلیدی مورد نظر شما ( کلماتی که قرار است سایت شرکتی شما در آنها از رقبا پیش باشد) را بررسی می‌کنند.

– کلمات کلیدی آنالیز شده و میزان رقابت مشخص و هزینه ها در این راستا تخمین زده می‌شوند.

– پکیج‌های ارائه شده توسط شرکت انجام خدمات سئو برای شما شرح داده شده و بر اساس انتخاب شما کار سئو آغاز می‌شود.

بهترین‌ های سئو سایت شرکتی را از پروکلیک بخواهید

آژانس دیجیتال مارکتینگ پروکلیک ارائه دهنده خدمات سئو، تولید محتوا و یکی از بهترین آژانس های ارائه دهنده خدمات سئو سایت شرکتی است. کارشناسان ما در این مجموعه با دانش و اطلاعات به روز و همچنین تجربه در زمینه های پیاده سازی انواع سئو با توجه به نیاز مخاطب و شناخت مخاطبان هدف، می‌تواند بهترین انتخاب برای انجام امور سئو سایت شرکتی باشد. تخصص و مهارت کارشناسان پروکلیک در انتخاب کلمات کلیدی ، رعایت الگوریتم گوگل و راه‌ های رسیدن به نتیجه بهینه‌سازی سایت با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی سایت شرکتی خود را در قله اقتدار از نظر محتوا و سئو قرار دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا