آموزشاینستاگرام

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تبلیغ بگیریم؟

5/5 - (1 امتیاز)

اینستاگرام امروزه به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهت انجام کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. کسب و کارهای بسیاری پیج‌های اینستاگرامی خود را به همراه معرفی، در پیج‌های پر بازدید تبلیغ می‌کنند تا فالوور واقعی جذب کنند و کاربران خود را بیابند. برای اینکه بتوان یک تبلیغ موفق داشت، بایستی یک سری اصول و قوانین در این راستا رعایت شود. در این مقاله قصد داریم برای شما در مورد نحوه تبلیغ گرفتن در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیرامون این موضوع صحبت کنیم. برای کسب آگاهی بیشتر در این مورد تا پایان این مقاله همراه ما باشید و مطالب را با دقت مطالعه کنید.

برای اینکه تبلیغ اینستاگرامی بگیریم باید چه شرایطی داشته باشیم؟

برای اینکه تبلیغ اینستاگرامی بگیریم باید چه شرایطی داشته باشیم؟

تبلیغات یکی از تکنیک‌های مهم در دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. اگر شما قصد داشته باشید، با انجام دادن تبلیغ برای کسب و کارهای دیگر کسب درآمد کنید بایستی یک سری شرایط را داشته باشید. در صورت دارا بودن شرایط خاصی که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم، می‌توانید تبلیغاتی مثمرثمر و مفید داشته باشید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید، که این شرایط چیست؟ عجله نکنید. پاسخ این سوال شما را خواهیم داد. شما به عنوان یک پیج اینستاگرام بایستی جهت انجام تبلیغات در پیج خود شرایط زیر را داشته باشید:

  1. دارا بودن پیج اینستاگرامی با تعداد فالوور بالا: در اولین مرحله شما به عنوان یک تبلیغ کننده باید یک پیج با تعداد فالوور بالا داشته باشید تا بتوانید کاربرانی را برای پیج و یا کسب و کار هدف ارسال کنید.
  2. فالوورهای واقعی و فعال: دقت کنید فقط داشتن فالوور بالا برای این موضوع کفایت نمی‌کند، باید حتما فالوورهای شما افرادی فعال و واقعی باشند. لازم به ذکر است، پیج‌هایی که فالوورهای خود را خریداری کرده باشند به هیچ عنوان در حوزه تبلیغات موفق نخواهند شد و با ریزش شدید فالوور برخورد خواهند کرد.
  3. انجام تبلیغات مرتبط با حیطه کاری خود: اگر تبلیغاتی که انجام می‌دهید، در حوزه کسب و کار خودتان باشد نتیجه‌اش بسیار عالی خواهد بود. مثلا شما یک پیج اینستاگرامی با فالوورهای واقعی دارید و در مورد تکنولوژی و انواع گوشی موبایل تولید محتوا انجام می‌دهید و پست می‌گذارید. اگر شما تبلیغاتی در زمینه فروش موبایل، تبلت و یا وسایل الکترونیکی بگذارید در این راستا موفق خواهید شد.
  4. اینفلوئنسر بودن: اینفلوئنسرهای محبوب که بازدیدکنندگان زیادی دارد، در حوزه تبلیغات بسیار موفق هستند و می‌توانند در تمامی حوزه‌ها تبلیغ انجام دهند زیرا فالوورهای آن‌ها انسان‌های عادی هستند و از هر قشری در میان آن‌ها وجود دارد.
  5. کسب اعتماد میان مردم: قبل از اینکه شروع به تبلیغات کنید و وارد این عرصه شوید، سعی کنید با تولید محتوایی جذاب و مداوم اعتماد مردم را به خود جلب کنید. زیرا داشتن اعتماد می‌تواند در نتیجه تبلیغات شما بسیار تاثیرگذار باشد.
  6. تولید محتوایی جذاب و منحصر به فرد: و اما تولید محتوا به زبان انگلیسی که مهم‌ترین تکنیک در موفقیت کسب و کارهای مجازی است. داشتن محتوای جذاب و سرگرم کننده می‌تواند کاربران بسیاری را به سمت پیج شما بکشاند و در نتیجه بتوانید تبلیغات اثربخش و موفقی را دریافت کنید.
مطالب پیشنهادی :
توليد محتوا، کامل ترین روش سال (2021)

هزینه انجام تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

شما به هیچ عنوان نمی‌توانید، یک تعرفه واحد برای تبلیغات در پیج‌های اینستاگرامی پیدا کنید. پس وقت خود را برای این موضوع هدر ندهید. انجام تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی مانند نوع پیجی که تبلیغ را انجام می‌دهد، تعداد فالوورها، تعداد بازدیدکنندگان، مدت زمان انجام تبلیغ و ….. بستگی دارد. پس صاحب هر پیجی که قرار است تبلیغات را انجام دهد، مشخص کننده قیمت نهایی تبلیغات است. شما نمی‌توانید هزینه تبلیغات در دو پیج مختلف را با همدیگر مقایسه کنید زیرا همان‌طور که گفته شد هر کدام از آن‌ها استراتژی‌های مخصوص به خود را دارند. در ادامه مقاله برای شما در مورد مراحل تبلیغ در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد، پس در ادامه همراه ما باشید.

برای تبلیغ در اینستاگرام چه مراحلی وجود دارد؟

تا به اینجای کار متوجه شدیم که چرا و چگونه تبلیغ در اینستاگرام صورت می‌گیرد. برای تبلیغات در اینستاگرام بایستی یک سری فوت و فن‌ها و اصول خاصی را بدانید که در سه مرحله برای شما شرح داده خواهد شد. این سه مرحله عبارت است از:

  1. فعالیت‌های قبل از انجام تبلیغ: قبل از اینکه تبلیغات پیج خود را به شخصی بسپارید، ابتدا باید به نکاتی توجه کنید. اگر نکات زیر را به درستی رعایت کنید، نتیجه قابل قبولی از تبلیغات خود دریافت خواهید کرد:
  • انتخاب عکس و نام پروفایل مناسب
  • تهیه بیوگرافی حرفه‌ای و کاربردی
  • قرار دادن اطلاعات تماس در معرض دید کاربران
  • پیج پربار با چند پست جذاب، استوری و هایلایت مناسب
  1. فعالیت‌های حین انجام تبلیغ: زمانی که برای پیج شما تبلیغات انجام می‌شود، فکر نکنید که کار شما تمام شده است. برعکس تازه شروع کار شماست. در این زمان شما باید بازخوردهای کاربران را با دقت مشاهده کنید و در صورت لزوم در کمترین زمان ممکن با حوصله فراوان پاسخگوی سوالات کاربران و مخاطبانی که از طریق تبلیغات به سمت پیج شما آمده‌اند، باشید تا اعتمادی از سوی آن‌ها به وجود آید.
  2. فعالیت‌های بعد از انجام تبلیغ: پس از اینکه زمان تبلیغات برای شما به اتمام رسید، نتایج حاصل و بازخوردهای تبلیغ را تجزیه و تحلیل کنید، مشکلات را پیدا کنید و برای تبلیغ خود نمره‌ای در نظر بگیرد.
مطالب پیشنهادی :
تایپوگرافی چیست؟

برای تبلیغ در اینستاگرام چه مراحلی وجود دارد؟

 

کلام آخر

اگر شما صاحب پیجی پر مخاطب هستید و قصد دارید، تبلیغات بگیرید و از این طریق کسب درآمد کنید مقاله بالا را با دقت فراوان مطالعه کنید. تمام تلاش خود را برای کسب اعتماد پیجتان داشته باشید و بر روی آن زمان بگذارید. تولید محتوایی اصولی و حرفه‌ای و جذاب داشته باشید. برای ساخت ویدیوهای جذاب و آشنایی با ابزار ساخت کلیپ اینستاگرام مقالات آموزشی مارا بخوانید. هر کاری که لازم است برای جذب مخاطب بیشتر انجام دهید را دریغ نکنید. اگر تمامی نکات و تکنیک‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را انجام دهید، مطمئن باشید در این راستا موفق خواهید شد و تبلیغاتی حرفه‌ای از طریق کسب و کارهای بزرگ برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام دریافت خواهید کرد. مقالاتی پیرامون سئو اینستاگرام بخوانید تا بتوانید از این شیوه هم بهره ببرید. امیدواریم مطالعه این مقاله توانسته باشد، در این مورد به شما کمک کند. از اینکه تا پایان این مقاله را با دقت مطالعه کردید و ما را همراهی کردید، از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

Recent search terms:

‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا