اینستاگرام

استوری اینستاگرام و همه چیز در مورد آن

آموزش گذاشتن استوری اینستاگرام

5/5 - (1 امتیاز)

استوری اینستاگرام، همان طور که در جریان هستید، اینستاگرام این روزها به یکی از بهترین فرصت‌ها برای رسیدن به درآمدهای بالا تبدیل شده است. افراد قصد دارند تا هر طور شده از این فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کرده و اتفاقات خوبی را برای شغل خود رقم بزنند. در ابتدای انتشار این برنامه، مردم چندان با این فرصت‌ها آشنا نبودند، اما آن‌ها در ادامه با مشاهده برخی از پیج‌ها توانستند به این موضوع پی ببرند.

اد استوری اینستاگرام چیست

حال اگر امروزه مقایسه‌ای با گذشته داشته باشیم، متوجه می‌شویم که کسب و کارها و پیج‌های مفید فراوانی در این برنامه در دسترس قرار گرفته است و می‌توان از آن‌ها استفاده داشت. این پیج‌ها و کسب و کارها در نهایت باعث شده‌اند تا جامعه‌ای بهتر را داشته باشیم. برخی از این کسب و کارها به صورت اینترنتی هستند و با کمترین هزینه‌ها هم به وجود آمده‌اند.

این در حالی است که گروهی دیگر از کسب و کارهایی که در اینستاگرام مشاهده می‌کنید، فروش محصولات و موارد دیگر خود را به صورت حضوری هم در دستور کار قرار داده‌اند. حال آن‌ها پیجی را هم راه‌اندازی کرده‌اند تا در این خصوص بتوانند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند. برخی از آن‌ها تا این لحظه به این مهم دست پیدا کرده‌اند.

باید بدانید که کار در اینستاگرام به هیچ عنوان آسان نیست و دشواری‌ها و چالش‌های خاص خودش را دارد. قسمت‌های فراوانی در این برنامه به چشم می‌خورد که برای هر یک هم باید ساز و کارهای خاصی داشته باشید. استوری اینستاگرام را هم می‌توان یکی از آن‌ها به حساب آورد.

افراد زیادی چنین فکر می‌کنند که استوری اینستاگرام نمی‌توان در مسیر فروششان اهمیت داشته باشد. این در حالی است که در صورت عدم توجه به استوری، قطعا نمی‌توانید به جایگاه خوبی هم دست پیدا کنید. کسب و کارهای در اینستاگرام را می‌توان به چند دسته فروش آموزش‌ها، فروش محصولات و یا ارائه خدمات تقسیم کرد. اگر چه کارهای دیگری هم در این برنامه انجام می‌گیرد.

ما تا به حال مقالات مختلفی را در این حوزه در دسترس شما عزیزان قرار داده بودیم. توجه به این مقالات در آخر باعث می‌شود تا اینستاگرام را جدی‌تر و بهتر پیگیری نمایید. همچنین سعی ما بر این بوده است که این مقالات، همه موضوعات را شامل و با زبانی ساده نیز نوشته شود. این موضوع به این دلیل است که افراد تازه کار در این زمینه نیز از عهده مطالعه آن‌ها بر آیند.

آموزش استوری اینستاگرام

اکنون در این مقاله قصد داریم تا به موضوع آموزش استوری اینستاگرام بپردازیم. هدف ما این است که از جزییات گوناگون در این خصوص با خبر شویم و در نهایت ببینیم که چطور می‌توان استفاده‌های بهتری از این بخش از اینستاگرام داشت. پس در صورتی که شما نیز می‌خواهید آشنایی بیشتری با این برنامه پیدا کنید، تا انتها همراه ما باشید.

استوری اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا باید به این موضوع پرداخته شود که اصلا استوری اینستاگرام چیست و چرا باید قرار داده شود. چنان چه در صفحه اول اینستاگرام، به بالای آن نگاه کنید، متوجه بخشی می‌شوید که پروفایل برخی از کاربران در آن نمایان است. این بخش مربوط به استوری‌هایی بوده که قرار داده شده است.

استوری در واقع مدل دیگری از پست‌های اینستاگرامی است که در ابتدای عرضه این برنامه در آن موجود نبود. بعد از مدتی، سازندگان اینستاگرام به این نتیجه رسیدند که می‌توانند این قابلیت را هم به آن اضافه نمایند. بسیاری از افراد در ابتدا تصور می‌کردند که این قابلیت نمی‌تواند آن طور که باید و شاید مورد استقبال قرار گیرد که خلاف اعتقاد آن‌ها ثابت شد.

برخی از کاربران در کنار پست‌های خود، کمی هم از استوری‌ها استفاده می‌کنند. افرادی هم هستند که به همان اندازه‌ که پست می‌گذارند، نسبت به قرار دادن استوری در اینستاگرام خود نیز اقدام می‌کنند. در سمت دیگر، کاربرانی را داریم که بیشتر برای کسب و کار خود از این قابلیت استفاده می‌کنند تا پست. از همین موضوع می‌توان به تاثیر بالایی که استوری اینستاگرام بر مخاطبان گذاشته است، پی برد.

دیدن استوری‌ها در کل راحت‌تر است و برخی از آن‌ها می‌توانند در سرگرم کردن مخاطبان سهیم باشند. البته تفاوت‌هایی هم میان استوری و پست مشاهده می‌شود. برای نمونه می‌توان گفت که مدت زمان پخش استوری در اینستاگرام شما یک روز یا همان 24 ساعت است، اما پست را می‌توانید تا ابد در پیج خود نگه دارید.

ضمن این که استوری اینستاگرام، ابزارک‌هایی را برای طراحی و نوشتن در اختیار شما قرار می‌دهد که در واقع حکم کپشن را دارند. شما به وسیله استوری این برنامه می‌توانید از خود عکس بگیرید، از عکس‌های دیگر استفاده کنید، فیلمی را درج کنید و یا این که نوشته‌ای را با کاربران خود به اشتراک بگذارید.

با توجه به این که اینستاگرام همواره به دنبال افزایش کاربران خود بوده است، هیچ شکی نیست که در آینده نیز می‌توانیم قابلیت‌های این چنینی را در آن شاهد باشیم. حتی خود استوری اینستاگرام در آغاز کار خود ابزارک‌های زیادی را در خود نداشت. در ادامه، این آپشن‌ها افزوده شدند تا به وسیله آن‌ها، دست مخاطبان نیز برای به اشتراک گذاری مطالب و محتواها بازتر باشد.

مطالب پیشنهادی :
معرفی و آموزش برنامه های ساخت ویدیو برای اینستاگرام

حال به این موضوع می‌رسیم که استوری اینستاگرام چه تاثیری می‌تواند در مخاطبان شما داشته باشد. تلاش ما این است که در مورد تولید محتوای هدف‌دار در پیج شما صحبت داشته باشیم. از این رو، برخی از پیج‌ها هستند که خدمات و محتواهایی را در دسترس قرار می‌دهند. اگر فعالیت شما هم در این زمینه باشد، می‌توانید مخاطبان خود را به وسیله استوری‌ها سرگرم کنید.

اشخاصی هم هستند که فروش محصولات یا آموزش‌های گوناگون را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این دسته از عزیزان نیز می‌توانند ضمن این که مخاطبان خود را در استوری‌های خود سرگرم کنند و صحبت‌هایی را در خصوص روزمره‌شان داشته باشند، می‌توانند محصولات خود را در استوری نیز معرفی نمایند.

البته توجه داشته باشید که این معرفی محصولات هرگز نباید دقیقا مانند پست‌ها باشد، بلکه شما باید آن‌ها را از جنبه‌ها و زوایای دیگر در استوری‌های خود معرفی کنید تا مخاطبان نیز ارتباط بیشتری با شما برقرار نمایند. فراموش نکنید که کسب و کارهای زیادی در حوزه شما در اینستاگرام وجود دارد و باید در میان آن‌ها به بهترین تبدیل شوید.

نحوه دیدن استوری مخاطبان در اینستاگرام

سوال‌های زیادی از ما شده است که چگونه می‌توان استوری‌های مخاطبان را در اینستاگرام مشاهده کرد؟ همان طور که می‌دانید، شما قادر هستید تا افرادی را در اینستاگرام دنبال کرده و تا در واقع مخاطب آن‌ها باشید. گاهی اوقات، آن‌ها نیز می‌توانند شما را دنبال کنند تا ارتباط بهتری میانتان برقرار شود.

حال اگر این اتفاق رخ دهد، شما از آن لحظه به بعد می‌توانید استوری‌های آن شخص را هم در کنار پست‌ها مشاهده نمایید. البته اگر پیج آن شخص از قبل باز باشد، بدون دنبال کردن هم قادر به انجام این کار خواهید بود. به صورت کلی، دو راه برای مشاهده استوری‌های اشخاص در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

1- راه نخست این است که در بالای صفحه اصلی که از آن صحبت شد، استوری‌ها را یکی بعد از دیگری مشاهده کنید. شما می‌توانید استوری شخصی که تمایل به دیدن محتوای آن را دارید را باز کنید، و یا این که با زدن گوشه صحفه در سمت راست گوشی خود، استوری‌ها را به صورت پی در پی رد کنید و از تمام آن‌ها بازدید داشته باشید.

2- راه دیگر هم این است که وارد پروفایل پیج مورد نظر خود شده و بر روی عکس آن شخص ضربه بزنید. چنان چه آن فرد در طی 24 ساعت گذشته استوری گذاشته باشد، دور تصویر پروفایلش به رنگ قرمز در خواهد آمد. شما از این راه می‌توانید متوجه شوید که آیا فردی در اینستاگرام استوری گذاشته است یا خیر. این روش برای افرادی که هم آن‌ها را دنبال می‌کنید و هم این کار را انجام نمی‌دهید، جواب خواهد داد.

چطور می توان در اینستاگرام استوری گذاشت؟

بسیاری از افراد این طور فکر می‌کنند که به اشتراک گذاری استوری در اینستاگرام کار دشواری است، در حالی که هرگز این چنین نیست. در واقع انجام این کار می‌تواند چیزی در حدود چند ثانیه تا یک الی دو دقیقه برایتان زمان بر باشد. در این بخش از مقاله سعی داریم تا آن‌ را به صورت مرحله به مرحله و کاملا ساده به شما توضیح دهیم. شاید شیوه‌های گوناگونی برای درج استوری در اینستاگرام شما وجود داشته باشد، اما راحت‌ترین آن همین مورد است.

1- در وهله اول باید برنامه اینستاگرام خود را باز کرده وارد صحه اول که در بالا از آن صحبت شد، شوید. این صفحه با آیکونی به شکل یک خانه کاملا مشخص است و پیدا کردن آن به هیچ وجه دشوار نخواهد بود.

2- در اواسط مقاله در خصوص این که چطور می‌توان استوری‌های دیگران را مشاهده کرد، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. قبل از تمام استوری‌ها می‌توانید پروفایل خود را در بالای صفحه مشاهده کنید. با کلیک بر روی عکس خود، به صفحه استوری‌ها در اینستاگرام خود خواهید رفت.

3- حال با ابزارک‌های گوناگونی مواجه می‌شوید که می‌تواند به شما در تولید محتوا برای استوری اینستاگرام کمک کند. شما می‌توانید در همان لحظه، ویدیوها یا تصاویری را به اشتراک گذاشته و ارسال نمایید، یا این که آن‌ها را از قبل و با توجه به مواردی که در گالری وجود دارد، به صورت استوری در آورید. البته در بخش‌های بعدی این مقاله به صورت مفصل در مورد این که چطور می‌توان یک استوری را طراحی کرد، اطلاعاتی را در دسترس قرار می‌دهیم.

4- در آخر و بعد از انجام مراحل فوق، نیاز است که گزینه مربوط به ارسال را فشار داده و کمی صبر کنید. استوری شما به همین راحتی در اینستاگرام قرار داده خواهد شد. بنابراین مخاطبینی که در پیجتان وجود دارد، به سادگی می‌توانند آن را تا 24 ساعت مشاهده نمایند. البته این که استوری شما بعد از چند دقیقه به صورت کامل آپلود می‌شود، به حجم محتوای شما بستگی خواهد داشت. بدیهی است که آپلود شدن ویدیوها به نسبت تصاویر زمان‌برتر خواهند بود.

همچنین در این جا باید به یک ترفند بسیار مهم اشاره داشته باشیم. این ترفند که همان مخفی کردن اینستاگرام برای برخی از افراد است، بعد از مدتی به وسیله توسعه دهندگان این برنامه در دستور کار قرار گرفت. شاید شما تمایلی برای نشان دادن استوری خود به بعضی از مخاطبان نداشته باشید. از طرفی، شاید هم نخواهید آن‌ها را از لیست مخاطبانتان خارج کنید. در این جا می‌توانید وارد تنظیمات استوری اینستاگرام شده و لیست مخاطبین خود را مشاهده کنید.

از بخشی تحت عنوان Hide From می‌توانید کاربرانی که تمایل به نشان دادن استوری به آن‌ها ندارید را تعیین کنید. به این صورت است که آن‌ها قادر به دیدن استوری اینستای شما نخواهند بود. برای ورود به تنظیمات استوری اینستا هم کافی است که از آیکونی به شکل چرخ دنده در این بخش از برنامه استفاده نمایید.

مطالب پیشنهادی :
ریلز اینستاگرام چیست؟

شیوه طراحی استوری اینستاگرام

با کلیک بر روی آیکون مربوط به پروفایل خود، می‌توانید مراحلی را طی کنید تا استوری شما ساخته شود. به بیان دیگر، شما باید نسبت به طراحی استوری اینستا اقدام نمایید. شاید استفاده از این ابزارک‌ها در قدم اول تا حدودی برایتان دشوار باشد، اما مسلما در ادامه به تمام آن‌ها عادت خواهید کرد.

در قدم اول، با تصویر خود به صورت سلفی مواجه خواهید شد. اگر بر روی دایره سفید رنگ در پایین استوری کلیک کنید، می‌توانید تصویری را از خود بگیرید. حال فیلترهای دیگر برای استوری در نظر گرفته شده است که برخی از آن‌ها بسیار جذاب و دیدنی هستند. شما می‌توانید به وسیله این فیلترها، تغییراتی را در ظاهر و محیط ایجاد کرده و در نهایت آن را به اشتراک بگذارید.

حال اگر انگشت خود را بر روی دایره سفید رنگ نگه دارید، قادر به گرفتن فیلم از خود خواهید بود. دقت داشته باشید که ویدیوهای اینستاگرام به صورت 15 ثانیه‌ای هستند و اگر ویدیوی شما از این مقدار بیشتر شود، مخاطبان می‌توانند آن را در استوری‌های بعدی شاهد باشند. امکان استفاده از فیلترها برای ویدیوها نیز وجود دارد.

در بخش پایین و سمت راست این صفحه، علامتی به صورت دوربین نمایان است که اگر بر روی آن بزنید، دوربین شما از حالت سلفی خارج خواهد شد. این مورد بیشتر برای افرادی است که می‌خواهند از دیگران و محیط عکاسی و فیلمبرداری کنند.

در بخش بالایی نیز می‌توانید علامت مربوط به فلش را مشاهده کنید. با کلیک بر روی آن، فلش دوربین گوشی شما فعال می‌شود و این مورد برای فیلم یا عکس برداری در شب مناسب خواهد بود. چرخ دنده یا همان تنظیمات استوری اینستا نیز در سمت چپ و بالای صفحه دیده می‌شود.

در سمت راست و بالا نیز آیکونی با علامت ضربدر به چشم می‌خورد که برای خروج از حالت استوری به کار گرفته می‌شود. هر چند اگر دکمه بک گوشی خود را هم فشار دهید، این امکان برایتان فراهم خواهد بود.

در وسط و سمت چپ صفحه نیز می‌توان تنظیمات و ابزارهای دیگری را مشاهده کرد که آن‌ها نیز در نوع خود اهمیت فراوانی دارند. با فشردن دکمه Aa، دوربین به صورت کامل از کار می‌افتد و امکان نوشتن مطالب برایتان فراهم خواهد بود. هر چند که بعد از فیلم برداری یا عکس برداری نیز می‌توانید نوشته‌هایی را بر روی آن‌ها قرار دهید.

خوب است بدانید که شما می‌توانید پس زمینه و رنگ نوشته‌های خود را هم با تغییراتی همراه کنید. امکان تغییر فونت‌های نوشته‌های شما نیز برایتان فراهم خواهد بود. از دیگر گزینه‌هایی که در این قسمت از استوری شما مشاهده می‌شود، باید به Boomerang، Layout، Multi Capture، Level و Handsfree اشاره داشت. شاید کاربرد این دسته از ابزارها در مقایسه موارد گفته شده کمتر باشد، اما باز هم می‌توان نسبت به استفاده و لذت بردن از آن‌ها اقدام نمود.

 

آموزش استوری اینستاگرام

 

قرار دادن عکس برای استوری اینستاگرام

منابع فراوانی چه به صورت فارسی و چه غیر از آن وجود دارند که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و تصاویر و ویدیوهایی را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. این تصاویر و ویدیوها با کیفیت بسیار بالایی هم همراه هستند و نباید از آن‌ها به سادگی عبور کرد. البته باید در جریان باشید که برای استفاده از برخی از این منابع، نیاز است که در وب سایت‌های آن‌ها ثبت نام کنید.

این کار بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که به هر دلیل نمی‌خواهند از تصاویر و ویدیوهای خود استفاده کنند. شاید کسب و کار آن‌ها نیز مطابق با عکس برداری و فیلم برداری از خودشان نباشد و نیازی به انجام این کار در آن‌ها دیده نشود. راه نخست و بسیار آسان در این زمینه این است که کلمه یا عبارت مربوط به چیزی که می‌خواهید را به صورت فارسی یا انگلیسی در گوگل جست و جو نمایید.

اگر این کار را به انگلیسی انجام دهید، برایتان بهتر خواهد بود. دلیل آن هم این است که شما به منابعی دسترسی خواهید داشت که دیگر افراد در ایران کمتر نسبت به استفاده از آن‌ها اقدام کرده‌اند. به همین دلیل است که تولید محتوا به صورت کاملا خاص را در دستور کار خود قرار خواهید داد.

سپس می‌توانید به ویدیوهایی در یوتیوب یا برخی از سایت‌ها و همچنین عکس‌های آن‌ها دسترسی پیدا کنید. البته که اگر به بخش Image در بالای صفحه گوگل مراجعه نمایید، با انبوهی از آن‌ها مواجه خواهید شد. با این همه، در ادامه به چند تا از مهم‌ترین منابع و سایت‌ها در این زمینه اشاره خواهیم داشت. برخی از این سایت‌ها، اپلیکیشن هم دارند و شما با دانلود این برنامه‌ها می‌توانید به راحتی به موارد دلخواهتان برسید.

اپلیکیشن Pexels

Pexels بدون شک یکی از بهترین منابع برای دانلود تصاویر و ویدیوها برای استوری اینستاگرام است که امروزه افراد زیادی حتی در ایران از آن بهره می‌برند. شما به وسیله این برنامه می‌توانید به انبوهی از تصاویر، ویدیوها و همچنین گیف‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به صورت کاملا رایگان دانلود کنید. ضمن این که موضوعات مربوط به این موارد به صورت طبقه بندی شده در این سایت وجود دارد. بخش سرچ هم در این سایت به چشم می‌خورد که می‌توانید راحت‌تر به چیزی که می‌خواهید، برسید.

اپلیکیشن Unsplash

این سایت را هم باید رقیب سرسختی برای Pexels دانست که موضوعات و محتواهای فراوانی در آن مشاهده می‌شود. تنها کافی است که مروری در این سایت داشته باشید تا خودتان به همه چیز پی ببرید. خوشبختانه رابط کاربری این سایت نیز بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه می‌توانید به چیستی بخش‌های مختلف آن واقف شوید.

اپلیکیشن Pixabay

Pixabay نیز سایت فوق العاده دیگری است که امنیت فراوانی در خود دارد. حتی دانلود کردن برخی از محتواهای آن به ثبت نام نیز نیاز نخواهد داشت و شما با بیشترین سرعت ممکن می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. توسعه دهندگان این سایت، اپلیکیشنی را هم برای سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس عرضه کرده‌اند که به صورت کاملا رایگان توسط کاربران استفاده می‌شود.

مطالب پیشنهادی :
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چه نقشی در تبلیغات دارد؟

خوب است بدانید که تعداد این سایت‌ها به همین جا ختم نمی‌شود و موارد دیگری را هم در بر می‌گیرد. از این موارد باید به Gratisography، Death to the Stock Photo، Foodie`s Feed، FreePhotos و Burst by Shopify اشاره داشت. باز هم اگر جست و جویی در گوگل داشته باشید، می‌توانید به انبوهی از این وب سایت‌ها پی ببرید.

البته ذکر یک نکته حائز اهمیت است. آن هم این است که برخی از محتواهای بسیار خوب و بیش از اندازه با کیفیت این وب سایت‌ها ممکن است پولی باشد. پیشنهاد ما هم این است که سر وقت چنین مواردی نروید. هدف شما در ابتدای راه اندازی کسب و کار و فعالیتتان باید این باشد که با کمترین هزینه‌ها و بودجه موجود نیز از عهده تولید محتوا بر بیایید.

کلیپ استوری اینستاگرام

شیوه قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

قرار دادن موسیقی در استوری اینستاگرام در گذشته وجود نداشت، اما کاربران امروزه می‌توانند از این قابلیت به سادگی بهره مند شوند. گفته شد که یکی از بخش‌ها و ابزارهای موجود در استوری این برنامه، Handfree است. حال شما با ورود به این بخش و طی کردن برخی از مراحل می‌توانید به این خواسته دست پیدا کنید. با این حال، در این قسمت از مقاله این کار را به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد.

1- در صورتی که اینستاگرام شما به آخرین نسخه آپدیت نیست، نیاز دارید که این کار را انجام دهید. همان طور که ذکر شد، این قابلیت تنها مدتی است که به این برنامه اضافه شده است.

2- سپس باید وارد بخش استوری اینستاگرام شوید که شیوه ورود به آن در اواسط مقاله گفته شد.

3- در سمت چپ استوری می‌توانید آیکونی با نام Handsfree را لمس کرده و به مرحله بعد وارد شوید. این در واقع دکمه لمس است که باید توسط شما نگه داشته شود.

4- پیش از این که این دکمه را نگه می‌دارید، باید موسیقی مورد نظر خود را از طریق تلفن همراهتان پخش کنید. سپس آن قسمت از موسیقی که تمایل دارید را آورده و از طریق گزینه گفته شده، انگشت خود را بر روی آن نگه دارید.

5- تا آن جایی که در نظر دارید، باید این دکمه نگه داشته شود. بعد از آن نوبت به رها کردن و سپس انتشار آن در اینستاگرام خواهد رسید. پیش از این که این کار را انجام دهید، نیاز است تا یک بار استوری خود را بررسی کنید تا ببینید کم و کسری وجود نداشته باشد.

نحوه دانلود استوری در اینستاگرام

اگر مروری بر برنامه اینستاگرام و به خصوص بخش استوری آن داشته باشید، متوجه می‌شوید که نمی‌توان به صورت مستقیم در خود این برنامه، استوری‌های دلخواهتان را دانلود کنید. شاید شما یک تصویر یا ویدیوی فوق العاده را مشاهده کنید که مرتبط با زندگی یا کار شما است و بخواهید آن را در گالری‌تان داشته باشید، اما در این خصوص با مشکل مواجه می‌شوید.

خبر خوب این است که امکان انجام این کار به صورت غیر مستقیم وجود خواهد داشت. در واقع منابعی هستند که می‌توانید به آن‌ها وارد شده و آدرس استوری مد نظرتان را به صورت یک لینک در اختیار آن قرار دهید. مانند پست‌ها، هر یک از استوری‌های اینستاگرام نیز لینک مخصوص به خود را دارند.

از این منابع گوناگون می‌توان به ربات‌ها، سایت‌ها و البته نرم افزارها اشاره داشت. ربات‌هایی در تلگرام وجود دارند که می‌توانید لینک و یا نام کربری آن پیجی که استوری را از آن می‌خواهید را وارد کرده و سپس تمام استوری‌ها را برایتان آپلود خواهد کرد. البته امروزه درصد بالایی از این ربات‌ها به صورت غیر رایگان فعالیت دارند. از این رو، شاید بهتر باشد که به سراغ دیگر منابع از مدل‌های دیگر بروید.

سایت‌ها اما می‌توانند بیشترین کاربرد ممکن را برایتان داشته باشند. چنان چه عبارت Story Downloader یا Story Saver را در گوگل جست و جو کنید، می‌توانید با انبوهی از این سایت‌ها رو به رو شوید که هر یک قابلیت‌های خاص خود را دارند. برخی از این سایت‌ها به صورت پولی کار می‌کنند و پرداخت برای هر یک از آن‌ها، آن هم با دلار، منطقی نخواهد بود.

به همین خاطر، بهتر است به سراغ سایت‌های رایگان بروید. موارد زیادی در این زمینه وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به StorySaver.net اشاره داشت. این سایت قابلیت‌های بی شماری را هم در خود دارد و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به استوری مد نظر خود دست پیدا کنید. کادرهایی در این سایت به چشم می‌خورد که امکان وارد کردن نام کاربری یا لینک مربوط به آن استوری و پروفایل برایتان وجود دارد.

بعد از مدتی، با استوری گفته شده مواجه خواهید شد. گزینه‌های دانلود با کیفیت‌های مختلف برایتان خواهد آمد و با توجه به نیازی که دارید، می‌توانید نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها اقدام نمایید. در آخر هم این استوری برای شما دانلود می‌شود.

به جز گزینه‌های گفته شده، اپلیکیشن‌هایی را هم می‌توان پیدا کرد که در این زمینه ساخته شده‌اند. البته شما در این برنامه‌ها باید نام کاربری خود را وارد کرده و سپس به مراحل بعدی بروید. بنابراین باید حسابی حواستان را جمع کنید. بعضی از توسعه دهندگان هستند که به صورت فیک فعالیت دارند و می‌توانند با دریافت نام کاربری و رمز شما، اکانت اینستاگرامی‌تان را هک کرده و یا از اطلاعات موجود در آن سواستفاده کنند.

در همین راستا، باید از برنامه‌هایی استفاده کنید که کاملا امن هستند. شما باید به سراغ فروشگاه‌های آنلاین و معتبر گوشی‌ها مانند گوگل پلی و یا اپ استور رفته و عبارات گفته شده را در آن‌ها جست و جو کنید. سپس تعداد نسبتا زیادی از این برنامه‌ها را خواهید دید. موردی را انتخاب کنید که بهترین نظرات و نمرات را از آن خود کرده است. ساز و کارها و شیوه استفاده از این اپلیکیشن‌ها نیز تقریبا مشابه با منبع فوق خواهد بود.

مطالب پیشنهادی :
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کاور هایلایت اینستاگرام چیست و چطور ساخته می شود؟

گاهی اوقات شما می‌خواهید استوری‌های بسیار مهمی را در پیج خود قرار دهید که نسبت به دیگر استوری‌ها اهمیت بالاتری دارد. همچنین در نظر دارید تا بیشتر از 24 ساعت و یا حتی برای همیشه آن را در پیج خود نگه دارید. در گذشته این یکی از مشکلاتی بود که مردم با آن در این برنامه دست و پنجه نرم می‌کردند.

این در حالی است که آن‌ها اکنون می‌توانند این کارا را به وسیله هایلایت اینستاگرام انجام دهند. چنان چه وارد بخش استوری‌های خود شوید، با گزینه‌ای به نام Add to Highlight نیز مواجه خواهید شد. با کلیک بر روی این بخش می‌توانید هایلایتی را در پروفایل خود به وجود آورید. آن استوری از آن به بعد در زیر عکس پروفایل شما نمایان می‌شود و همواره می‌توانید آن را در پیج خود داشته باشید.

همچنین شما قادر هستید تا هایلایت‌ها را در موضوعات گوناگون و به صورت طبقه بندی شده در دسترس مخاطبان قرار دهید تا آن‌ها با سرعت بیشتری به چیزی که می‌خواهند، برسند. البته برای این که تاثیر کار شما بیشتر بشود، باید کاوری را برای هایلایت‌هایتان در نظر داشته باشید. این کاورها در واقع صفحه اول هر هایلایت است که جذابیت فراوانی به آن‌ها می‌دهند.

منابع و اپلیکیشن‌های زیادی به عنوان منبع برای کاور هایلایت معرفی شده‌اند که از آن‌ها می‌توان به Highlight Cover and Logo Maker و همچنین Highlight Cover Maker for Instagram اشاره کرد. شما می‌توانید این برنامه‌ها را چه بر روسی سیستم عامل اندروید و چه آی او اس دانلود کرده و از میان کاورهای گوناگون به انتخاب یک یا چند تا بپردازید.

 

دانلود استوری اینستاگرام

با استفاده از اپلیکیشن های موجود میتوانید استوری و ریلز اینستاگرام صفحات غیر شخصی رو دانلود کنید، یکی از بهترین این ابزارها سایت storysaver است، که کافیست یوزر شخص مورد نظر رو وارد کنید، تمام استوری ها برای شما ارسال میشود.

سخن پایانی

این مقاله پروکلیک در راستای آشنایی شما عزیزان با استوری اینستا نوشته شده است. همان گونه که در بخش‌های مختلف این مطلب مشاهده کردید، می‌توانید ساز و کارهای گوناگونی را در این برنامه در نظر داشته باشید تا در آخر استوری را بیش از پیش بشناسید. فروش محصولات یا ارائه خدمات از این طریق نیز می‌تواند به نوبه خود بسیار مهم و البته امکان پذیر باشد. با استفاده از استوری اینستاگرام در کمپین تبلیغاتی اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام میتوانید نرخ تعامل کاربران برا افزایش دهید. امیدوار هستیم که از مطالعه این مقاله لذت و بهره برده باشید.

سوالات متداول استوری اینستاگرام

استوری در واقع مدل دیگری از پست های اینستاگرامی است که در ابتدای عرضه این برنامه در آن موجود نبود. بعد از مدتی، سازندگان اینستاگرام به این نتیجه رسیدند که می توانند این قابلیت را هم به آن اضافه نمایند. بسیاری از افراد در ابتدا تصور می کردند که این قابلیت نمی تواند آن طور که باید و شاید مورد استقبال قرار گیرد که خلاف اعتقاد آن ها ثابت شد.
همان طور که می دانید، شما قادر هستید تا افرادی را در اینستاگرام دنبال کرده و تا در واقع مخاطب آن ها باشید. گاهی اوقات، آن ها نیز می توانند شما را دنبال کنند تا ارتباط بهتری میانتان برقرار شود.
بسیاری از افراد این طور فکر می کنند که به اشتراک گذاری استوری در اینستاگرام کار دشواری است، در حالی که هرگز این چنین نیست. در واقع انجام این کار می تواند چیزی در حدود چند ثانیه تا یک الی دو دقیقه برایتان زمان بر باشد. در این بخش از مقاله سعی داریم تا آن را به صورت مرحله به مرحله و کاملا ساده به شما توضیح دهیم. شاید شیوه های گوناگونی برای درج استوری در اینستاگرام شما وجود داشته باشد، اما راحت ترین آن همین مورد است.
با کلیک بر روی آیکون مربوط به پروفایل خود، می توانید مراحلی را طی کنید تا استوری شما ساخته شود. به بیان دیگر، شما باید نسبت به طراحی استوری اینستا اقدام نمایید. شاید استفاده از این ابزارک ها در قدم اول تا حدودی برایتان دشوار باشد، اما مسلما در ادامه به تمام آن ها عادت خواهید کرد.
قرار دادن موسیقی در استوری اینستاگرام در گذشته وجود نداشت، اما کاربران امروزه می توانند از این قابلیت به سادگی بهره مند شوند. گفته شد که یکی از بخش ها و ابزارهای موجود در استوری این برنامه، Handfree است. حال شما با ورود به این بخش و طی کردن برخی از مراحل می توانید به این خواسته دست پیدا کنید. با این حال، در این قسمت از مقاله این کار را به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد.
سایت ها اما می توانند بیشترین کاربرد ممکن را برایتان داشته باشند. چنان چه عبارت Story Downloader یا Story Saver را در گوگل جست و جو کنید، می توانید با انبوهی از این سایت ها رو به رو شوید که هر یک قابلیت های خاص خود را دارند. برخی از این سایت ها به صورت پولی کار می کنند و پرداخت برای هر یک از آن ها، آن هم با دلار، منطقی نخواهد بود.
‫0/5 ‫(0 نظر)

خرید بازدید سایت و وبلاگ، بازدید ایرانی خارجی، کاهش و افزایش رتبه الکساخرید اکانت و اشتراک پریمیوم سایت MOZ pro

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. آپشن جدید درست کردن آواتر توی استوری اینستاگرام که به تازگی اضافه شده به نظرم خیلی جالبه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا